اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز گل پونه محسن ابراهیم زاده ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ گل پونه خودش میدونه با صدای محسن ابراهیم زاده برای ایرانسل و همراه اولی ها با پخش آنلاین و متن پیشواز

کد پیشواز گل پونه خودش میدونه محسن ابراهیم زاده

کد آوای انتظار همراه اول: 28498

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۹۶۷

دانلود

گل پونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه

واسه همه بی قراریام میدونه دوا و درمونه

دل پونه گیره آخه بونه گیره بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره

اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش

میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش

 

کد پیشواز گل پونه محسن ابراهیم زاده قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 28499

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۷۵۷

دانلود

دل تو رو میخواد کوتاه نمیاد

حتی اگه بشه یه دیوونه تا هستی خوبه حال گل پونه

همین علاقه خوب و عالیه که بینمونه

دل پونه گیره آخه بونه گیره بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره

اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش

میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش

کد پیشواز گل پونه محسن ابراهیم زاده قطعه سوم

کد آوای انتظار همراه اول: 28500

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۷۵۸

دانلود

اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش

میکنم فرش زیر پاهاش

که عوض بشه حال و هواش

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی