اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز جدایی دو طرفه محسن ابراهیم زاده همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ جدایی دو طرفه با صدای محسن ابراهیم زاده برای همراه اول و ایرانسلی ها با امکان پخش آنلاین و متن صوت پیشواز 

کد پیشواز جدایی دو طرفه محسن ابراهیم زاده - بگو از من چی شنیدی

کد آوای انتظار همراه اول: 14252

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۱۳۳

دانلود

بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی

حقم نبوده که هیچوقت منو نفهمیدی

توی این جدایی یه دفعه تقصیر هر دو طرفه

من شب جاده و ماه مقصدمون بی هدفه

 

کد پیشواز جدایی دو طرفه محسن ابراهیم زاده قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 14253

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۱۳۴

دانلود

امشب بی تو من گیج و خرابم دور از توام و خواب ندارم

میدونم توام بی من خرابی ابری شدم و تاب ندارم

بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی

حقم نبوده که هیچوقت منو نفهمیدی

توی این جدایی یه دفعه تقصیر هر دو طرفه

من شب جاده و ماه مقصدمون بی هدفه

بگو از من چی شنیدی به کی داری دلو میدی

حقم نبوده که هیچوقت منو نفهمیدی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی