اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز کجایی رضا بهرام ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ کجایی که مانده ام با خودم با صدای رضا بهرام برای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین، کجایی که مانده ام با خودم کجایی خانه خرابت شدم

کد آهنگ پیشواز رضا بهرام کجایی که مانده ام با خودم

کد آوای انتظار همراه اول: 26432

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۱۲

دانلود

کجایی که مانده ام با خودم کجایی خانه خرابت شدم

رفتم از خاطرت مانده در خاطرم نگاه آخرت

چرا نگار من هوای عاشقی افتاده از سرم

 

کد پیشواز کجایی رضا بهرام - آتشی به جان من

کد آوای انتظار همراه اول: 26433

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۱۳

دانلود

آتشی به جان من ای همه قرار من

ببین چه تنها شدم زدی به قلب عاشقم
نرو نرو

کد پیشواز کجایی رضا بهرام - جنون عشق تو مرا امان نمیدهد

کد آوای انتظار همراه اول: 26434

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۱۴

دانلود

جنون عشق تو مرا امان نمیدهد مگو که جاده آخرش به تو نمیرسد

خیال تو دمی مرا رها نمیکند کسی مرا شبیه تو صدا نمیکند

آتشی به جان من ای همه قرار من ببین چه تنها شدم زدی به قلب عاشقم
نرو نرو …

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی