اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز آتش رضا بهرام همراه اول و ایرانسل - من که آتش شده ام به که تو دریا داری

کد پیشواز آهنگ من که آتش شده ام به که تو دریا داری با صدای رضا بهرام برای همراه اول و ایرانسلی ها با امکان پخش آنلاین و متن پیشواز

آهنگ پیشواز آتش (تیتراژ برنامه فرمول یک) با صدای رضا بهرام

کد پیشواز رضا بهرام من پریشان شده موی پریشان توام

کد آوای انتظار همراه اول: 42534

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۱۲۲

دانلود

من پریشان شده ی موی پریشان توام

کفر اگر نیست بگویم که مسلمان توام

من گرفتار تو و موی سیاه تو شدم

من سرکش به خدا رام و به راه تو شدم

وای من هر نفست معجزه ای تازه کنم

عشق آمد که مرا با تو هم اندازه کند

 

کد پیشواز رضا بهرام من که آتش شده ام

کد آوای انتظار همراه اول: 42535

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۱۲۳

دانلود

من که آتش شده ام به که تو دریا داری

بی سبب نیست که در ساحل من جا داری

ماه کامل شده ای چشم حسودانت کور

آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

کد پیشواز آتش رضا بهرام - آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

کد آوای انتظار همراه اول: 42536

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۱۲۴

دانلود

لحن زیبای تو و چشم سیاهت ای وای

دلربایی و دل آرا و نگارت ای وای

من که آتش شده ام به که تو دریا داری

بی سبب نیست که در ساحل من جا داری

ماه کامل شده ای چشم حسودانت کور

آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی