اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز دل رضا بهرام همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین - حکم دل است

کد پیشواز آهنگ دل با صدای رضا بهرام برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین و متن پیشواز

کد پیشواز دل رضا بهرام

کد آوای انتظار همراه اول: 98778

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۸۹۷۸

دانلود

حکم دل است که مشکل است بین من و تو

حکم دل است که فاصله است بین من و تو

حتی اگر از دوریت این دل بمیرد عاشق محال است که فراموشی بگیرد

من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق

بی عشق جهان یعنی یک چرخش بی معنی

 

کد پیشواز دل رضا بهرام - من در خطرم بی عشق

کد آوای انتظار همراه اول: 98779

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۸۹۷۹

دانلود

من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق

بی عشق جهان یعنی یک چرخش بی معنی

کد پیشواز دل رضا بهرام قطعه سوم

کد آوای انتظار همراه اول: 98780

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۸۹۸۰

دانلود

حالا ببین نام من از نامت جدا شد بی رحم من سهم من از تو گریه ها شد

این خانه بعد از تو شده دیوانه خانه در من نمرده این جنون عاشقانه

من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق

بی عشق جهان یعنی یک چرخش بی معنی

کد پیشواز دل رضا بهرام قطعه چهارم

کد آوای انتظار همراه اول: 98781

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۸۹۸۱

دانلود

من در خطرم بی عشق بی بال و پرم بی عشق

بی عشق جهان یعنی یک چرخش بی معنی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی