اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم علیرضا روزگار همراه اول و ایرانسل

کد آهنگ پیشواز بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم با صدای علیرضا روزگار برای همراه اول و ایرانسل

کد اوای انتظار آهنگ نیستی کنارم علیرضا روزگار با پخش آنلاین

کد پیشواز نیستی کنارم علیرضا روزگار

کد آوای انتظار همراه اول: 79042

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: 55110293

دانلود

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم 

بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهام و همش بعد تو من دلشوره دارم 

کاشکی نمی گفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمی گفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

متن کامل آهنگ نیستی کنارم علیرضا روزگار

تنهایی هامو قسمت نکردم

 با هرکی میشد هم پایه دردم

با هرکی میخواست هم صحبتم شه

 گفتم تو هستی صحبت نکردم

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم 

بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم 

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

 ♫♫♫♫♫♫

 ♫♫♫♫♫♫

تقدیرم امسال همرنگ غم شد اینجا نبودی عمرم هدر شد

بازم یه ساله نو تویه راهه , بازم تو نیستی روزام سیاهه

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم

بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

تنهایی هامو قسمت نکردم

با هرکی میشد هم پایه دردم

با هرکی میخواست هم صحبتم شه

گفتم تو هستی صحبت نکردم

بیرون داره برف میاد بارون میاد نیستی کنارم

بعد از تو به این خونه و این زندگی حسی ندارم

تو خونه تنهامو همش بعد تو من دلشوره دارم

کاشکی نمیگفتم بهت تنهام بذار دوست ندارم

کاشکی نمیگفتم بهت

تنهام بذار دوست ندارم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی