اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز آدم سابق رضا بهرام همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ بی تو آدم سابق نشدم با صدای رضا بهرام برای همراه اول و ایرانسلی ها با قابلیت پخش آنلاین صوت پیشواز 

کد پیشواز پرپر کردم گل باغ غرورم را رضا بهرام

کد آوای انتظار همراه اول: 14319

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۰۸۶

دانلود

پرپر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها

چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمها این دنیا

 

کد پیشواز آدم سابق رضا بهرام - آخر یک نفر خسته و تنها ماند

کد آوای انتظار همراه اول: 14320

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۰۸۷

دانلود

آخر یک نفر خسته و تنها ماند آخر بغض من پیش دلت جا ماند

بی تو آدم سابق نشدم من دگر عاشق نشدم بردی هوای مرا

حیف که ماجرای هم نشدیم ما برای هم نشدیم بردی تو جان مرا

پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها

چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا

کد پیشواز آدم سابق رضا بهرام - چنان کشتی دل غرق نگاهت شد

کد آوای انتظار همراه اول: 14321

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۰۸۸

دانلود

به تقاص کدام کار من شده است غم تو یار من چه خزان بدی ست بهار من

نکند ببری از یادم چه کنم ندهی بر بادم دل تو نرسید به فریادم

پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها

چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غم های این دنیا

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲)

  1. اهنگ پیشوازه عالیهه  بهترین خواننده 💓💓 نفس،عشق،عمر،بهترین پسر دنیا😜😻💓

    حرفه ای ترین خواننده ایران. فداش بشم😘امیدوارم دوباره تو کنسرت جدیدی که بزاره ببینمش😘

     

     

     

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی