اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز کیوان ناصری همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد پیشواز آهنگ های ترکی کیوان ناصری با پخش آنلاین برای همراه اول و ایرانسلی ها همراه با متن اشعار هر پیشواز

کد پیشواز آهنگ های کیوان ناصری را آنلاین گوش کرده و برای سرویس آوای انتظار همراه اول و سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل انتخاب کنید

کد پیشواز گل گوزلیم کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11286

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۵۷

دانلود

کد پیشواز آهنگ جدید و ترکی کیوان ناصری به نام گل گوزلیم همراه با متن آهنگ …

ترانه : رامین بخشی | آهنگ و تنظیم : بهنام رستمی

New Music Turki By Keyvan Naseri Called Gal Gozalim

گل گوزلیم (بیا زیبای من)

آچ . . . آچ اورگیو دفتریندن (بازکن _ بازکن دفتر دلت رو)

سیل ، هر نه آد وار ورقیندن (پاک کن _هرچی اسم هست از ورق هاش)

آخشاملار منی آغلادار (شبها منو به گریه میندازه)

نه اولار بیر دفعلیک (چی میشه برای همیشه بیا)

گل گؤزلیم ، گل توت الیمدن (بیا زیبای من بیا و دستامو بگیر)

یاز . . . یاز آدیمی اورگینده (بنویس_بنویس اسمم رو تو دلت)

یا . . . سسله منی دیلگینده (یا منو تو ارزوهات صدا بکن)

آخی من بیر عؤموردور کی سئویرم سنی (اخه من خیلی وقته که دوستت دارم )

منی ساخلا یاشات اورگینده (منو توو دلت نگه دار )

گل منیم آرزولاریم اورگیمده قالماسین (بیا تا ارزوهای من تو دلم نمونن)

گل ایندی دؤره می ، سنسیزلیگ غمی آلماسین (بیا تا با نبود تو ، اطرافمو غم نگیره)

کیشی لر آغلاماز من آغلادیم سنسیز (مردها که گریه نمیکنن ولی من بخاطرت گریه کردم)

گل یئنه گؤزلریم ، قان یاشا دؤلماسین (بیا تا دیگه دیگه چشام پره اشک و خون نشه)

کد پیشواز یاریم گلمدی کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11294

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۶۵

دانلود

آهنگ ترکی و شنیدنی کیوان ناصری به نام یاریم گلمدی 

ترانه : الچین آقچابدلی | تنظیم : بهنام رستمی

آهنگ یاریم گلمدی توسط خواننده پاپ آذربایجان کیوان ناصری

داها دوزمیر اوریم (دیگه دلم طاقت نداره)

منیم آرزیم دیلیم یار (تویی که ارزو و زندگی من بودی)

دونسن یار گئدیم (دارم میرم کاش یه بارم برگردی نگام بکنی)

تکجه بودور ایستیم یار (دیگه کل خواسته ی من فقط اینه)

بیزی بیر یئرده گورنلر (کسانی که ما را میشناختن)

سنی مندن سوروشولار (همش تورو از من می پرسن)

ان یاخین تانیشلاریمدا (فامیلای نزدیکمون هم)

عشقیمیزدن دانیشیلار (از عشق ما حرف میزنن)

داغلارادا قارلادی قار (به کوه ها هم برف بارید)

اما یاریم گلمه دی گلمه دی (اما یارم نیومد نیومد)

سئون اوریم قان آغلادی (این دل عاشقم خون گریه کرد)

یئنه یاریم گلمدی گلمدی (بازم یارم نیومد نیومد)

کد پیشواز کیم بیلدی کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11288

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۵۹

دانلود

پیشواز ترکی کیوان ناصری به نام کیم بیلدی سنسیز قالمیشام به همراه متن

ترانه : رامین بخشی , تنظیم : بهنام رستمی

New Music turki By Keyvan Naseri Called Kim Bildi 

مین دردیمه ، بیر درمانیم (واسه هزارتا دردم تو درمانی)

سندن صؤرا ، یاندی جانیم (بعد از تو جانم سوخت)

کیم بیلدی (اما کی فهمید؟)

قان دؤلدو ، یؤرغون گؤزلره (چشای خسته م پر خون شد)

غم قؤندو ، تؤز تک سؤزلره (غم مثل گرد و غبار نشست رو حرفام)

کیم بیلدی (اما کی فهمید؟)

بیر اتاقدی بیر پنجره (یه اتاقه و یه پنجره)

گؤزوم باخیر کوچه لره (چشام خیره به کوچه مونده)

گلمیسن (اما نمیایی)

ایستی ییرم یازام ولی (میخوام بنویسم ولی )

بولوت دؤلور بو گؤزلره (چشام همش ابری میشن)

سنسیزم (بدون توام)

کیم بیلدی منیم دردیمی (کی درد منو فهمید )

کیم بیلدی گیزلین سیرریمی (کی اسرار دلمو فهمید )

کیم بیلدی (کی فهمید ؟)

کیم بیلدی سنسیز قالمیشام (کی فهمید که بدون تو موندم)

کیم بیلدی کی آلدانمیشام (کی فهمید که گول خورده ام )

کیم بیلدی (کی فهمید ؟)

کد پیشواز دیقه لر کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11285

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۵۶

دانلود

کد پیشواز آهنگ ترکی کیوان ناصری به نام دیقه لر 

ترانه و آهنگ : رامین بخشی | تنظیم : بهنام رستمی

New Music Turki By Keyvan Naseri Called Dayqalar 

گودورم یاریم گله (منتظرم که یارم بیاد )

یای یازیم ، نازیم گله (بهار نازنینم بیاد)

داریخیر ، اؤنسوز اورک (بدون اون دلم میگیره)

مضرابیم ، سازیم گله (سازم و مضرابم بیاد)

منه سؤز وئریب دونن (دیروز به من قول داده که)

بو گون آخشام گله جئک (امروز عصر میاد)

بو طبیعت ، بو جهان (این طبیعت و این جهان)

بیزه خاطر ، گوله جئک (بخاطر ما خواهد خندید)

دیقه لر ، دایانمایین (دقیقه ها وا نایستید)

تئز اولون ، یوبانمایین (زود باشید و تاخیر نکنید)

او گؤزل یار ، گلنده (وقتی که یارم اومد)

یوخلایین ، اویانمایین (بخوابین و تکون نخورین)

گله جئک ، یاریم بوگون (یارم امروز میاد )

الینده ، تازه چیچک (در حالیکه توو دستاش گل و شکوفه است)

سئودیگی ، ایستَگینه (به خواسته ها و هدفش)

چاتاجئک ، آرزی - دیلک (آرزوهام دست پیدا میکنه)

کد پیشواز نه بیلیدیم کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11291

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۶۲

دانلود

کد پیشواز آهنگ غمگین ترکی کیوان ناصری به نام نه بیلیدیم به همراه متن آهنگ

ترانه : رامین بخشی , تنظیم : بهنام رستمی

New Music turki By Keyvan Naseri Called Nabileydim 

متن آهنگ نه بیلیدیم

نه بیلیدیم (از کجا میدونستم)

گئت . . . هرنه یازدون خاطیره سیل گئت (هرچی خاطره نوشتی پاک کن برو)

اورگوندن منی آت گئت (از تو دلت منو بیرون کن برو)

سنه خاطیر نه لر چکدیم (بخاطر تو خیلی هارو کنار زدم)

ایندی بیر دفعلیک چیخ گئت (حالا یهویی بذار برو)

حیف . . . گئتدی خوش گونلریم باده (حیف روزای خوبم بر باد رفت)

دای هچ کیم منی سالمیر یاده (دیگه منو همه تنهام گذاشتن )

سنه خاطیر چوخلارین آتدیم (بخاطر تو همه رو کنار زدم)

سنده هئچ چاتمادون داده (تو هم که به داد من نرسیدی)

نه بیلئیدیم ، نه بیلئیدیم ؟ (از کجا میدونستم)

اورگینده بیری واردی (تو دلت یکی دیگه هست)

نه بیلئیدیم ، بیری وار کی (از کجا میدونستم که یکی هست که)

اورگینده ، یئری واردی؟ (تو دلت جا داره)

عاشیق اولوب وورولموشدوم (عاشق و دل باخته شده بودم )

بو دونیادا کور اولموشدوم (تو این دنیا کور شده بودم )

نه بیلیدیم عشق یالاندی (از کجا میدونستم عشق دروغه)

بو اورگ بو عشقه یاندی (این دل بخاطر این عشق سوخت)

کد پیشواز منیم سن کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11290

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۶۱

دانلود

پیشواز آهنگ ترکی منیم سن از کیوان ناصری 

ترانه : رامین بخشی و کیوان ناصری , تنظیم : بهنام رستمی

New Music Turki By Keyvan Naseri Called Manim San

متن آهنگ منیم سن

بیر قفس ده قارانلیق گئجه (یه قفس تو یه شب تاریکم)

سنی آتا بیلمیر اوریم نئجه (این دلم نمیتونه تورو از یاد ببره)

فکر لشیرم من داها بیر سنه (من فقط به تو فکر میکنم)

ساعاتیم دایانیب گئتمیر نییه (ساعتمم بی حرکت مونده و جلو نمیره)

بیلیرسن (میدونی)  منیم سن (برای منی)

نفس نفسیم سن منیم سن گئجم گوندوزوم سن (نفس نفس منی و تموم شب و روز منی)

یازیبسان (نوشتی)  پوزوبسان (پاک کردی)

بو عؤمور دفترینده منه چؤخلو غملر یازیبسان (تو این دفتر زندگی برا من بیشتر غم و غصه نوشتی)

کد پیشواز نفسیم سن کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11292

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۶۳

دانلود

آهنگ شاد ترکی کیوان ناصری به نام نفسیم سن 

ترانه : کیوان ناصری , تنظیم : بهنام رستمی

New Music Turki By Keyvan Naseri Called Nafasim San

متن آهنگ نفسیم سن کیوان ناصری 

شوکور اولسون منیم اوز اللهیما (شکر میکنم به خدای خودم )

گوزلیم سنی ، منه پای وئردی (زیبای من تورو به من هدیه داد)

گئجه گوندوز،دویولن قلبیمه (قلبی که شب و روز می تپه)

سنین او گوزل آدینی ،گئشدی (اسم زیبای تو را توش نوشت )

یار یار یار منیم (یار یار یاره من)

نفسیم سن منیم (تویی نفس من )

سنین اوچون یاشارام (بخاطر تو زندگی میکنم)

گویچه گیم ، سئومه لیم (زیبا و دوست داشتنی من)

یار یار یار منیم (یار یار یاره من)

منیم اول قال منیم (برای همیشه برای من بمون)

نه شیرین سن شیرین (خیلی شیرینی شیرین)

دلی عشقیم منیم (عشق دیوانه ی من)

نه شیرین سن شیرین (خیلی شیرینی شیرین)

دلی عشقیم منیم (عشق دیوانه ی من)

کد پیشواز آغلا گوزلریم کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11284

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۶۶

دانلود

آهنگ غمگین عاشقانه ترکی کیوان ناصری به نام آغلا گوزلریم 

گیتار : مجتبی تقی پور , تنظیم : بهنام رستمی

New Music Turki By Keyvan Naseri Called Agla Gozlarim

کد پیشواز یالوارا یالوارا کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11293

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۶۴

دانلود

آهنگ جدید و ترکی کیوان ناصری به نام یالوارا یالوارا همراه با متن آهنگ و ترجمه

ترانه : کیوان_ناصری , گیتار الکتریک : محمد فرهادی , تنظیم : بهنام رستمی , عکاس : متین جلالی

تهیه کننده : دکتر وحید سنجری اردبیلی 

Download New Music Turki By Keyvan Naseri Called Yalvara Yalvara 

یالوارا یالورا باخیرام او گوزل یارا او منیم جانیمدی او سئودیم خانیمدی

سئوملی سئوملی او نه گؤزل گؤرمه لی سؤزلری شیریندی گوزلری ده سورمه لی

کد پیشواز قیش گونشی کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11287

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۵۸

دانلود

کد پیشواز منی یولدان ائدن یار کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11289

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۶۰

دانلود

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی