اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز یالوارا یالوارا کیوان ناصری همراه اول و ایرانسل

کد پیشواز آهنگ ترکی یالوارا یالوارا با صدای کیوان ناصری برای همراه اول و ایرانسلی ها با پخش آنلاین

کد پیشواز یالوارا یالوارا کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11293

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۶۴

دانلود

پیشواز آهنگ ترکی کیوان ناصری به نام یالوارا یالوارا همراه با متن آهنگ و ترجمه

ترانه : کیوان_ناصری , گیتار الکتریک : محمد فرهادی , تنظیم : بهنام رستمی , عکاس : متین جلالی

تهیه کننده : دکتر وحید سنجری اردبیلی 

New Music Turki By Keyvan Naseri Called Yalvara Yalvara 

یالوارا یالورا باخیرام او گوزل یارا او منیم جانیمدی او سئودیم خانیمدی

سئوملی سئوملی او نه گؤزل گؤرمه لی سؤزلری شیریندی گوزلری ده سورمه لی

 

متن کامل آهنگ یالوارا یالوارا کیوان ناصری با ترجمه فارسی

باخیرام او گوزل یارا

(نگاه میکنم به یار زیبا)

او منیم جانیمدی(اون عزیزتر از جونمه)

او سئودیم خانیمدی

(اون خانومی هست که دوستش دارم)

آخ_الا گوز نازلی یار

(ای یار چشم قشنگ من)

منیم سنده گوزوم وار

(چشمام همیشه خیره به تو هست)

گل سنی من گوروم(بیا تورو من ببینمت)

سنه چوخلی سوزوم وار

(بهت حرفهایی زیادی دارم)

جانی جانانیمسان(جان و جانان منی)

درده درمانیمسان(درمان درد منی)

نیچون آی گوزل(برای چی زیبای من)

منن اوزاق قالمیسان(از من دور مانده ای)

گل اینان سئوگیمه

(بیا دوست داشتنم رو )

بو‌ تمیز عشقیمه

(این عشق پاکم رو باور کن)

منن سورا سئوگولوم(عزیزم به جز من)

اورگ وئرمه هچ کیمه

(دلت رو به کسی نده)

سئومه‌لی سئومه‌لی

(خواستنی و دوست داشتنی)

او نه گؤزل گؤرمه لی

(اون چه زیبا و دیدنی)

سؤزلری شیریندی

(حرفاش هم شیرینه)

گوزلری ده سورمه لی

(به چشماش هم سورمه زده)

آلنیمین یازیسی(اون تو قسمت من)

اورگیمین پاراسی(و نیمه گمشده منه)

اونا من قربانام (من فداش بشم)

او دردیمین چاراسی(اونه درمان همه دردای منه)

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی