اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز نفسیم سن کیوان ناصری همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ ترکی شاد نفسیم سن با صدای کیوان ناصری برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین و متن پیشواز

کد پیشواز نفسیم سن کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11292

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۶۳

دانلود

پیشواز آهنگ شاد ترکی کیوان ناصری به نام نفسیم سن 

ترانه : کیوان ناصری , تنظیم : بهنام رستمی

New Music Turki By Keyvan Naseri Called Nafasim San

 

متن آهنگ نفسیم سن کیوان ناصری 

شوکور اولسون منیم اوز اللهیما (شکر میکنم به خدای خودم )

گوزلیم سنی ، منه پای وئردی (زیبای من تورو به من هدیه داد)

گئجه گوندوز،دویولن قلبیمه (قلبی که شب و روز می تپه)

سنین او گوزل آدینی ،گئشدی (اسم زیبای تو را توش نوشت )

یار یار یار منیم (یار یار یاره من)

نفسیم سن منیم (تویی نفس من )

سنین اوچون یاشارام (بخاطر تو زندگی میکنم)

گویچه گیم ، سئومه لیم (زیبا و دوست داشتنی من)

یار یار یار منیم (یار یار یاره من)

منیم اول قال منیم (برای همیشه برای من بمون)

نه شیرین سن شیرین (خیلی شیرینی شیرین)

دلی عشقیم منیم (عشق دیوانه ی من)

نه شیرین سن شیرین (خیلی شیرینی شیرین)

دلی عشقیم منیم (عشق دیوانه ی من)

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی