اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز یاریم گلمدی کیوان ناصری همراه اول و ایرانسل

کد پیشواز آهنگ ترکی داغلارادا قارلادی قار اما یاریم گلمدی گلمدی با صدای کیوان ناصری برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز یاریم گلمدی کیوان ناصری

کد آوای انتظار همراه اول: 11294

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۶۶۶۵

دانلود

آهنگ ترکی و شنیدنی کیوان ناصری به نام یاریم گلمدی 

ترانه : الچین آقچابدلی | تنظیم : بهنام رستمی

آهنگ یاریم گلمدی توسط خواننده پاپ آذربایجان کیوان ناصری

 

داها دوزمیر اوریم (دیگه دلم طاقت نداره)

منیم آرزیم دیلیم یار (تویی که ارزو و زندگی من بودی)

دونسن یار گئدیم (دارم میرم کاش یه بارم برگردی نگام بکنی)

تکجه بودور ایستیم یار (دیگه کل خواسته ی من فقط اینه)

بیزی بیر یئرده گورنلر (کسانی که ما را میشناختن)

سنی مندن سوروشولار (همش تورو از من می پرسن)

ان یاخین تانیشلاریمدا (فامیلای نزدیکمون هم)

عشقیمیزدن دانیشیلار (از عشق ما حرف میزنن)

داغلارادا قارلادی قار (به کوه ها هم برف بارید)

اما یاریم گلمه دی گلمه دی (اما یارم نیومد نیومد)

سئون اوریم قان آغلادی (این دل عاشقم خون گریه کرد)

یئنه یاریم گلمدی گلمدی (بازم یارم نیومد نیومد)

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی