اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز من آذربایجانلیام ابراهیم علیزاده ایرانسل و همراه اول

کد پیشواز آهنگ ترکی شاد من آذربایجانلیام با صدای ابراهیم علیزاده در سه قطعه برای سیمکارتهای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز من آذربایجانلیام ابراهیم علیزاده قطعه اول

کد آوای انتظار همراه اول: 13881

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۸۸۴

دانلود

شرفیم شانم منیم اورکده قانیم منیم

سنه جانم قورباندی آذربایجانم منیم

آی جان جان اللری تورکون گوزل اللری

جانم قورباندر سیزه آذربایجان اللری

 

 

کد پیشواز من آذربایجانلیام ابراهیم علیزاده قطعه اول

کد آوای انتظار همراه اول: 13882

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۸۸۵

دانلود

آذربایجان ایلیمدر تورکی دیلیمدیر

هاردا تورکی سون وار قارداشیمده ایلیمدر

 

کد پیشواز من آذربایجانلیام ابراهیم علیزاده قطعه دوم - جانم قورباندر سیزه آذربایجان اللری

کد آوای انتظار همراه اول: 13883

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۸۸۶

دانلود

شرفیم شانم منیم اورکده قانیم منیم

سنه جانم قورباندی آذربایجانم منیم

آی جان جان اللری تورکون گوزل اللری

جانم قورباندر سیزه آذربایجان اللری

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی