اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز بردیا بهادر همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین مجموعه کامل

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز با صدای بردیا بهادر برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با امکان پخش آنلاین و متن هر پیشواز

کد پیشواز سخت عاشق بردیا بهادر

کد آوای انتظار همراه اول: 14401

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۰۹۸۷

دانلود

دفتر نقاشی تنهاییام دیگه شده صورت ماهت

گیرم از وقتی که اینجوری شدم درگیر جادوی نگاهت

به لمس دستاتو رنگ چشمات میدونی من خیلی دچارم

گل این عشقو میخوام امشب تو باغچه ی قلبت بکارم

از حالا این دل سخت عاشق مثل یه موم توی دستاشه

قد تو کی توی این دنیا شبیه حرفاشه

کد پیشواز سخت عاشق بردیا - هرجا که بارون میزنه

کد آوای انتظار همراه اول: 14402

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۰۹۸۸

دانلود

هرجا که بارون میزنه عطر نم موهای تو میپیچه

چشماتو که وا میکنی خوابای خوش واسم تداعی میشه

از وقتی که تو شمع دنیامی میخوام پروانه باشم

عقل و دلم میخوان بهت وابسته باشن

میشه مگه از اون نگات راحت جدا شم میشه مگه با تو نباشم

از حالا این دل سخت عاشق مثل یه موم توی دستاشه

قد تو کی توی این دنیا شبیه حرفاشه

 

کد پیشواز بردیا از حالا این دل سخت عاشق

کد آوای انتظار همراه اول: 14403

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۰۹۸۹

دانلود

از حالا این دل سخت عاشق مثل یه موم توی دستاشه

قد تو کی توی این دنیا شبیه حرفاشه

کد پیشواز ساحل بردیا بهادر - بزا سر برم از تو دیگه

کد آوای انتظار همراه اول: 13323

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۶۵۲۶

دانلود

بزا سر برم از تو دیگه گیره دلم

مگه میشه نگات به حال دلم بگه نه

نفس کشیدنم میچسبه با تو

کنارت یکی میخره همه خستگیاتو خوش بحالت

دعوا مرافه کردی دلتنگ شدی آشتی کردی

یعنی بازم مثل موج ساحل بقل میکردی

سر به سرت میزارم آخه من کیو جز تو دارم

شده من یطرفه این عشقو نگه میدارم

کد پیشواز ساحل بردیا - شده من یه طرفه این عشق نگه میدارم

کد آوای انتظار همراه اول: 13324

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۶۵۲۷

دانلود

هیچ موقع با هیشکی عوض بدل نمیشی

نه واست میجنگم و عمرا عقب نمیشیم

خود خود عشقی نمیدم جاتو به هیشکی

راه که میری شب میشه با موج موی مشکی

امون از اون چشمات که به دل من حس داد

زدی مارو بد کیش مات کردی که ای داد

دعوا مرافه کردی دلتنگ شدی آشتی کردی

یعنی بازم مثل موج ساحل بغل میردی

سر به سرت میذارم آخه من کی رو جز تو دارم

شده من یه طرفه این عشقو نگه میدارم

کد پیشواز ساحل بردیا - دعوا مرافه کردی دلتنگ شدی آشتی کردی

کد آوای انتظار همراه اول: 13325

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۶۵۲۸

دانلود

دعوا مرافه کردی دلتنگ شدی آشتی کردی

یعنی بازم مثل موج ساحل بغل میردی

سر به سرت میذارم آخه من کی رو جز تو دارم

شده من یه طرفه این عشقو نگه میدارم

کد پیشواز آفتابگردون بردیا - زمهریر قلبم دیگه گرمه

کد آوای انتظار همراه اول: 12341

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۷۰

دانلود

زمهریر قلبم دیگه گرمه و با تو شبیه یه کوره ی داغه

قبل تو پاییز بود حالا بعد چشات مثل گل یه باغه

میدونی دوست دارم دیوونگیتو عشق گرمتو غم یخیتو

نزنه به سرت بزاری بری آخه ببین میشکنم اینجوری بی تو

من گل آفتابگردونم خیره به چشمات میمونم

سر قلبمو هرجا که نورت باشه سمت تو میچرخونم

کد پیشواز بردیا من گل آفتابگردونم خیره به چشمات میمونم

کد آوای انتظار همراه اول: 12342

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۷۱

دانلود

من گل آفتابگردونم خیره به چشمات میمونم

سر قلبمو هرجا که نورت باشه سمت تو میچرخونم

کد پیشواز آفتابگردون بردیا بهادر - تو دو روزه دنیا دلم به کی خوش شه

کد آوای انتظار همراه اول: 12343

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۷۲

دانلود

تو دو روزه دنیا دلم به کی خوش شه گلبرگام بدون تو خشکه

هوای دلمو داشته باش آخه میدونی همیشه وایساده پشتت

نبینم من دل ابریتو نفس بکش یکم منو عطری کن

نزنه به سرت بزاری بری دوباره میشکنم اینجوری بی تو

من گل آفتابگردونم خیره به چشمات میمونم

سر قلبمو هرجا که نورت باشه سمت تو میچرخونم

کد پیشواز بردیا و پازل بند موی قرمزت مثل آسمون سرخ

کد آوای انتظار همراه اول: 12339

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۲۶۰

دانلود

موی قرمزت مثل آسمون سرخ گرمی قلب تو دلمونو برد

میدونی هوات واسم نفسه الان میفهمم چرا آدم اون سیبو خورد

عاشق مث من مث تو آتیش موی قرمز تو

هر شب که با تو بر میخورم سر میشه آس من رو دل تو

همه خوبا یه طرف تو یه طرف تو یه مرواریدی تو عمق صدف

یه هدف دار شده دل تب دارم بیا نکنش وقتو تلف

کد پیشواز مو قرمز بردیا و پازل بند - همه خوبا یه طرف تو یه طرف

کد آوای انتظار همراه اول: 12340

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۲۶۱

دانلود

وقتی که همه مارو دور زدن تو بودی که منو میدون ندیدی

اگه نارفیقا همه پر زدن تو وبدی که دردمو به جون خریدی

دیگه به تو عادت کردم دور همه اضافیا خط از دم

کشیدم و راحت کردم خودمو اومدی حظ کردم

همه خوبا یه طرف تو یه طرف تو یه مرواریدی تو عمق صدف

یه هدف دار شده دل تب دارم بیا نکنش وقتو تلف

کد پیشواز با استعداد بردیا بهادر - دل تو چرا دیگه بیقراره

کد آوای انتظار همراه اول: 12332

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۲۵۳

دانلود

دل تو چرا دیگه بیقراره دل منو که هنو حس بت داره

ولی بلیطت واسم سوخت دیگه هیچ وقت نمیام استقبالت

ادامه بده به این استمرارت حیف نشه یه موقعی این استعدادت

بذار برسه به استحظارت که رفتم و برو پی کارت

برو کسی دیگه اینجا منتظرت نیست دیگه قید چشاتو زدم

منی که به جز تو کسیو نداشتم حالا مثل تو منم بدم

صف قلبت خیلی شلوغه دیدی حرفات همش دروغه

مث بارون بودم حالا بند اومدم

کد پیشواز با استعداد بردیا - برو کسی دیگه اینجا منتظرت نیست

کد آوای انتظار همراه اول: 12333

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۲۵۴

دانلود

برو کسی دیگه اینجا منتظرت نیست دیگه قید چشاتو زدم

منی که به جز تو کسیو نداشتم حالا مثل تو منم بدم

صف قلبت خیلی شلوغه دیدی حرفات همش دروغه

مث بارون بودم حالا بند اومدم

کد پیشواز با استعداد بردیا - صف قلبت خیلی شلوغه

کد آوای انتظار همراه اول: 12334

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۲۵۵

دانلود

اینکه نشد عشق و وابستگی استاد اداهای ساختگی

خودمونیم تو که بستی دست همه بازیگرا رو تو هنرپیشگی

بی حوصلگی و یه دندگیت واسه ماس واسه بقیه اس دل گندگیت

این دفعه دیگه پی منو نگیر یکم به خودت بگیر

برو کسی دیگه اینجا منتظرت نیست دیگه قید چشاتو زدم

منی که به جز تو کسیو نداشتم حالا مثل تو منم بدم

صف قلبت خیلی شلوغه دیدی حرفات همش دروغه

مث بارون بودم حالا بند اومدم

کد پیشواز خوش فریب بردیا بهادر - با تو که بلد قلبم منی نمیشه بد بشم

کد آوای انتظار همراه اول: 12335

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۲۵۶

دانلود

رخ تو شاه سربالای قلبمو آخر اسیر کرد

چشای جادویت منه سر به هوارو سر به زیر کرد

تو میدونی چقد از تو آخه قلبم مثل آتیشی تو روزای سردم

یه جوری میتابی بی منت به من تو سرمه دورت بگردم

با تو که بلد قلبم منی نمیشه بد بشم

منو که جمع کنی از همه کم بشم

بذار چشمام همیشه ببینه خوش فریباتو اون روی ماهتو

کد پیشواز خوش فریب بردیا - بذار چشمام همیشه ببینه خوش فریبیاتو

کد آوای انتظار همراه اول: 12336

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۲۵۷

دانلود

با تو که بلد قلبم منی نمیشه بد بشم

منو که جمع کنی از همه کم بشم

بذار چشمام همیشه ببینه خوش فریبیاتو اون روی ماهتو

کد پیشواز وقتی متبحرن این دوتا چشات بردیا

کد آوای انتظار همراه اول: 12337

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۲۵۸

دانلود

وقتی متبحرن این دوتا چشات
میمونم چی بگم بهت

اگه متعهد بشی به قلب من
همش متعلق میشه بهت

با تو متحول شده حال دلم
اینو متوجه شو نرو

حالم از بس درسته پیشت از زندگی
متوقع میکنی منو

ببین اگه بارون بباره چترت میشم
و آفتاب بتابه ابرت میشم
بخوای که بمونی بام تا ابد

یه نفس هم صدای قلبت میشم

کد پیشواز متبحر بردیا بهادر - تو نباشی مث بندباز بی بندم

کد آوای انتظار همراه اول: 12338

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۲۵۹

دانلود

تو نباشی مث بندباز بی بندم
بند دلمو به چشمات میبندم

باشی مثل دیوونه ها به کارت میخندم
تو نباشی من  مث حس یه بچه گم شدم

آخه من کی تو موهات گم شدم
دیگه خیلی از عشقت پر شدم

تو که باشی من ، تو که باشی من
ببین اگه بارون بباره چترت میشم
و آفتاب بتابه ابرت میشم
بخوای که بمونی بام تا ابد

یه نفس هم صدای قلبت میشم
بارون بباره چترت میشم
و آفتاب بتابه ابرت میشم

بخوای که بمونی بام تا ابد
یه نفس هم صدای قلبت میشم

کد پیشواز بردیا توی چشم عاشق من دیگه تو جایی نداری

کد آوای انتظار همراه اول: 61546

دانلود

توی چشم عاشق من دیگه تو جایی نداری

توی لحظه های سردم تو شقایق نمیکاری

باور نبودن تو توی ذهنم یه فریبه

نمیدونستم سرابه عشق تو برام فریبه

 

کد پیشواز بردیا خیلی دیر بود وقتی به تو رسیدم

کد آوای انتظار همراه اول: 61545

دانلود

خیلی دیر بود وقتی به تو رسیدم

دیگه تو چشمای تو عشقی ندیدم

خیلی سخته دلمو تنها بذاری

ابر چشمام بشی روز و شب بباری

کد پیشواز بردیا بهادر اما اشکالی نداره قسمت منم همینه

کد آوای انتظار همراه اول: 61544

دانلود

دلمو خوش کرده بودم شاید با من بمونی

توی خواب هم نمیدیدم قدر عشقمو ندونی

اما اشکالی نداره قسمت منم همینه

دیگه اشکای به یادت روی گونم نمیشینه

کد پیشواز بردیا کاشکی عاشقت نبودم

کد آوای انتظار همراه اول: 61543

دانلود

من برات نامه میدادم به خدا که میپرستی

میدونستم که امروز همه رو پس میفرستی

همه شو پس میفرستی

کاشکی عاشقت نبودم کاشکی بی تو مرده بودم

کاشکی وقتی که میرفتی گریتو ندیده بودم

کد پیشواز بردیا کاشکی عاشقت نبودم

کد آوای انتظار همراه اول: 61542

دانلود

اشکام دونه دونه از گونه روونه

دل از دست تو خونه هی نیار بهونه

 

کد پیشواز بدون تو چیکار کنم بردیا

کد آوای انتظار همراه اول: 61541

دانلود

کد پیشواز پول و معرفت بردیا

کد آوای انتظار همراه اول: 61539

دانلود

کد پیشواز خونه عشق بردیا

کد آوای انتظار همراه اول: 61540

دانلود

خونه ای میخوام بسازم میون مردم عاشق

تو محله محبت تو کوچه شقایق

خونه ای میخوام بسازم چراغ چشم تو باشه

روی پایه محبت روی خوشبختی بنا شه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی