اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز حرفامو باور کن پیام مقامی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز حرفامو باور کن حرفی بزن با من با صدای پیام مقامی برای همراه اول و ایرانسل

کد آوای انتظار حرفامو باور کن پیام مقامی با پخش آنلاین

کد پیشواز حرفامو باور کن پیام مقامی

کد آوای انتظار همراه اول: 30166

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: 5512789

دانلود

حرفامُ باور کن حرفی بزن با من

این حس دلگیرُ با یک نگاه بشکن

این فاصله عشقو از یاد تو برده

اسمم به دست تو انگاری خط خورده

باور کنی یا نه درگیر تقدیرم

یک روز از این روزا من بی تو میمیرم

متن کامل آهنگ حرفامو باور کن پیام مقامی

حرفامو باور کن بدجور گرفتارم

هم بغض بارونم هر لحظه میبارم

این بی قراری ها تقصیر چشماته

ای که نمیبینی تو قلب من جاته

حرفامو باور کن بیرنگ و بینورم

از حس پروازم یک آسمون دورم

این خستگیهامو ای کاش که میدیدی

من بی تو پژمردم اما نفهمیدی

حرفامو باور کن حرفی بزن با من

این حس دلگیرو با یک نگاه بشکن

این فاصله عشقو از یاد تو برده

اسمم به دست تو انگاری خط خورده

باور کنی یا نه درگیر تقدیرم

یک روز از این روزا من بی تو میمیرم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی