اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز سهیل مهرزادگان همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین مجموعه کامل

مجموعه کامل کد پیشواز تمامی آهنگ های سهیل مهرزادگان برای همراه اول و ایرانسل با امکان پخش آنلاین همراه با متن کامل اشعار آهنگ ها

کد پیشواز نگم برات سهیل مهرزادگان - عشق دلت باشه

کد آوای انتظار همراه اول: 14778

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۰۶

دانلود

عشق دلت باشه
پاش میمونی و دلت کوتاه نمیاد

عشقِ دلش باشی
پات میمونه، قول مردونه نمیخواد

دلش باهات باشه، زیر سنگم شده میبینیش یه لحظه!
عشق اگه عشق باشه

اگه جنگم بشه داشتنش می ارزه

عشق نه درمونه و بیماریه

درد پنهونیه که بدجوری دوسش داریه
دشمن جونته! اما دیدنتش چه عالیه
واسه بیقراریات، انگاری یه دلداریه

 

کد پیشواز نگم برات از عشق سهیل مهرزادگان

کد آوای انتظار همراه اول: 14779

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۰۷

دانلود

نگم برات از عشق؛ دوره گرد هر شب یه قلب آشوبه

نگم برات از عشق؛ مث فال کولیا دروغشم خوبه

عشق نه درمونه و بیماریه
درد پنهونیه که بدجوری دوسش داریه

دشمن جونته! اما دیدنتش چه عالیه
واسه بی قراریات، انگاری یه دلداریه

عشق مه جاده ی کوهستانیه

 لذت با چشم بسته دیدن و رویاییه
هیجان و ترس و از دست دادن و تنهایی
خطر مرگوُ به جون خریدنه هر ثانیه!

کد پیشواز رگ خواب سهیل مهرزادگان - به سرم زده قیدتو بزنم امشب

کد آوای انتظار همراه اول: 14780

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۰۸

دانلود

به سرم زده قیدتو بزنم امشب هر چیو داریو پاک کنم از جلو چشمم

توی خوابم نمیبینی دیگه حتی صدا بزنم اسمتو بازم عشقم

پرم از تو و کارات پرم از رفتارات

یه جوری شده دیگه نمیشه زد یک کلمه حرف باهات

هی لج و لجبازی اصلا نمیسازی

فکر کردی همیشه برنده ای هیچوقت نمیبازی

رگ خواب من توی دستت بود قلبمو داشتی و همین بست بود

نفهمیدم چی باعث ترست بود شکست من شکستت بود

کد پیشواز رگ خواب سهیل مهرزادگان - برام راحت نیست چون عشق عادت نیست

کد آوای انتظار همراه اول: 14781

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۰۹

دانلود

برام راحت نیست چون عشق عادت نیست

قرار نبود بشن چشمای من خیس

دلم آتیشه نگو فراموش میشه

دیگه حرفی نزن هیچی نگو هیس

رگ خواب من توی دستت بود قلبمو داشتی و همین بست بود

نفهمیدم چی باعث ترست بود شکست من شکستت بود

کد پیشواز رگ خواب من توی دستت بود سهیل مهرزادگان

کد آوای انتظار همراه اول: 14782

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۱۰

دانلود

رگ خواب من توی دستت بود

قلبمو داشتی و همین بست بود

نفهمیدم چی باعث ترست بود

شکست من شکستت بود

کد پیشواز بگردم سهیل مهرزادگان - فرشته ی قلب من

کد آوای انتظار همراه اول: 14776

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۰۴

دانلود

فرشته ی قلب من تو اصلا منو نگیری دست کم پس یکم

با من راه بیا بشو مرهم درد من بابا این زندگیه نه جنگ تن به تن

یه حس فوق العاده زیر بارون ما پیاده

واسه عاشق شدن خدا میدونه راه زیاده

من خیلی دوست دارم میدونی که حد نداره

تو همونی هستی که میتونه منو از حال بد دراره

بگردم دور سر تو من که نمیخوام بدتو

قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو

کد پیشواز بگردم دور سر تو سهیل مهرزادگان

کد آوای انتظار همراه اول: 14777

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۰۵

دانلود

دل و دلدار‌ من همدم و یار من

نپرس چیه حال من که گرفتارتم

دلبری میکنی واسه دلم جز تو من حرفامو به کی بگم غم و غمخوار من

بگردم دور سر تو من که نمیخوام بدتو

قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو

بگردم دور سر تو من که نمیخوام بدتو

قول بده به من دل بدی یکم خودم میشم فداتو

کد پیشواز آهوی مست سهیل مهرزادگان - صورتت از ماهم ماه تره

کد آوای انتظار همراه اول: 14774

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۰۲

دانلود

صورتت از ماهم ماه تره خنده هات از قلب من غم میبره

جای من نیستی ببینی خودتو چی بگم اصلا نمیدونم به تو

من دوست دارم دوست دارم همین کی مث من عاشقی کرده بگین

من نفسام از نفسای توئه قلب من امن ترین جای توئه

تو شمع باشی دلم پروانته دوس داره تورو تو هر حالتت
دریا تویی دلم دریاچته

کد پیشواز آهوی مست سهیل مهرزادگان - تو شمع باشی دلم پروانته

کد آوای انتظار همراه اول: 14775

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۰۳

دانلود

تو نگات چی داری که مهربونم میکنه

منو مجذوب خودش از خودم کم میکنه

تو نگات کنترل دلمو از دست میدم

دنیامو به اون دوتا آهوی مست میدم

تو شمع باشی دلم پروانته دوس داره تورو تو هر حالتت
دریا تویی دلم دریاچته

تو شمع باشی دلم پروانته دوس داره تورو تو هر حالتت
دریا تویی دلم دریاچته

کد پیشواز بی عشق سهیل مهرزادگان - حیف از نگاهم

کد آوای انتظار همراه اول: 75635

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۹۹۵

دانلود

حیف از نگاهم حیف از تویی که رفتی و من چشم به راهم

حیف از غروری که دگر در دل ندارم حیف از منو حیف از تو و آن روزگارم

دل داده بودم گفتی که میمانی و من چه ساده بودم

میرفتی و من پای تو افتاده بودم تو رفتی و من ماندم و این خاطراتم

بی عشق مرا کشاندی تا کجا بی عشق دل بردی از من بی هوا

این عشق پایانی جز مردن ندارد ...

کد پیشواز بی عشق مرا کشاندی تا کجا سهیل مهرزادگان

کد آوای انتظار همراه اول: 75636

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۹۹۶

دانلود

دل داده بودم گفتی که میمانی و من چه ساده بودم

میرفتی و من پای تو افتاده بودم تو رفتی و من ماندم و این خاطراتم

بی عشق مرا کشاندی تا کجا بی عشق دل بردی از من بی هوا

این عشق پایانی جز مردن ندارد ...

کم داشت این رابطه قلب تو را کم داشت یک لحظه ماندن به خدا کم داشت

میماندی تا چشمم نبارد ...

کد پیشواز بی عشق سهیل مهرزادگان - کم داشت این رابطه قلب تو را کم داشت

کد آوای انتظار همراه اول: 75637

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۹۹۷

دانلود

کم داشت این رابطه قلب تو را کم داشت یک لحظه ماندن به خدا کم داشت

میماندی تا چشمم نبارد ...

ای وای دلی رو دادم به نگاری که ندارم دل به یاری که نماند به کنارم به کنارم

ای کاش نمانده بودم به هوایت به هوایت به نگاه دلربایت رفتی راحت تو چه راحت

کد پیشواز بی عشق سهیل مهرزادگان - این عشق پایانی جز مردن ندارد

کد آوای انتظار همراه اول: 75638

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۹۹۸

دانلود

رفتی من ماندمو شب های بیداری لعنت به این معشوقه آزاری

چه مانده از قولی که تو دادی ...

شاید دلت بخواهد که تو برگردی شاید بگویی اشتباه کردی

باور کن از چشمم نیفتادی ...

بی عشق مرا کشاندی تا کجا بی عشق دل بردی از من بی هوا

این عشق پایانی جز مردن ندارد ...

کد پیشواز سهیل مهرزادگان هر که با بغض شبی پرسه زده

کد آوای انتظار همراه اول: 75639

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۹۹۹

دانلود

بعد من در پس این شهر کسی دست تو را دست تو را میگیرد

یک نفر میرسد از راه در این فاصله جا میگیرد

هر که با بغض شبی پرسه زده پرسه زده حال مرا میفهمد

ته فنجان تو دیوانگی فال مرا میفهمد

فرض کن فرض کن آخر این قصه جدایی باشد

من که کافر شده ام باید خدایی باشد

فرض کن از غم تو سر به بیابان بزنم

تو نباشی تک و تنها تک و تنها به خیابان بزنم

کد پیشواز پرسه سهیل مهرزادگان - بعد من در پس این شهر

کد آوای انتظار همراه اول: 75640

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۶۰۰۰

دانلود

بعد من در پس این شهر کسی دست تورا دست تو را میگیرد

یک نفر میرسد از راه در این فاصله جا میگیرد

هر که با بغض شبی پرسه زده پرسه زده حال مرا میفهمد

کد پیشواز پرسه سهیل مهرزادگان - فرض کن آخر این قصه جدایی باشد

کد آوای انتظار همراه اول: 75718

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۶۰۰۱

دانلود

میروی چشم مرا بعد تو دریاچه ی غم میگیرد

تو بدهکار به من میروی و میروی وای چقدر دلگیرم

خاطرات تو مرا میکشدو میکشدو میمیرم

فرض کن فرض کن آخر این قصه جدایی باشد

من که کافر شده ام باید خدایی باشد

فرض کن از غم تو سر به بیابان بزنم

تو نباشی تک و تنها تک و تنها به خیابان بزنم

کد پیشواز سهیل مهرزادگان تو دیگه حواس نمیذاری واسه دلی که رو هواس

کد آوای انتظار همراه اول: 97831

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۲۹۲

دانلود

تو دیگه حواس نمیذاری واسه دلی که رو هواس

ساده میگه دوست داره و بی اداس

دلی که عاشق میشه بی سر وصداس حواست کجاس 

با منه دلت منم اونی که واسش میزنه دلت منم

اون تیکه ی آخره پازلت یه دریایی منم گمم تو ساحلت

من اگه عجیبه رفتارم و معلوم نیست اصلا کارم تو بفهم چمه

فقط تو بلدی حالمو من جز تو کیو دارم تو بفهم چمه

کد پیشواز سهیل مهرزادگان تو بفهم چمه

کد آوای انتظار همراه اول: 97832

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۲۹۳

دانلود

هیچی جذابیتش دائمی نیست ولی تو همیشه جذابی برام

هر دفعه که غرق زیباییت میشم عاشقونه تر میشه حال و هوام

من اگه عجیبه رفتارم و معلوم نیست اصلا کارم تو بفهم چمه

فقط تو بلدی حالمو من جز تو کیو دارم تو بفهم چمه

من اگه بهونه میگیرم و زود از کوره در میرم تو بفهم چمه

بعضی وقتا از همه سیرم از این آدما دلگیرم تو بفهم چمه

کد پیشواز سهیل مهرزادگان تو با اون حالت جذاب نگاهت

کد آوای انتظار همراه اول: 98806

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۰۱۱

دانلود

تا رسیدی دلو بردی تو با اون حالت جذاب نگاهت

چشم شهلا داری و من من فدای اون دوتا چشم سیاهت

من با تو آرومم وقتی تو باشی کنارم رو به راهم

عشق جذاب رویای ناب سمت چشمای تو هی میره نگاهم

دل من گیره بدون تو میگیره جونم فدات نگم برات دل دیوونه واسه تو میمیره

دوست دارم به عشقت گرفتارم به جون تو بدون تو نمیتونه دل بی قرارم

کد پیشواز سهیل مهرزادگان دل دیوونه واسه تو میمیره

کد آوای انتظار همراه اول: 98807

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۰۱۲

دانلود

آرومم وقتی تو باشی کنارم رو به راهم

عشق جذاب رویای ناب سمت چشمای تو هی میره نگاهم

دل من گیره بدون تو میگیره جونم فدات نگم برات دل دیوونه واسه تو میمیره

دوست دارم به عشقت گرفتارم به جون تو بدون تو نمیتونه دل بی قرارم

کد پیشواز سهیل مهرزادگان دل من گیره بدون تو میگیره

کد آوای انتظار همراه اول: 98808

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۰۱۳

دانلود

برق توی چشماتو عشقه عشقه حسی که دارم با تو عشقه عشقه
اصلا خود تورو عشقه ...

حال و هواتو عشقه عشقه ناز نگاتو عشقه عشقه
اصلا خود تورو عشقه ...

دل من گیره بدون تو میگیره جونم فدات نگم برات دل دیوونه واسه تو میمیره

دوست دارم به عشقت گرفتارم به جون تو بدون تو نمیتونه دل بیقرارم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی