اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز دانوش همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین بسته کامل

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز با صدای دانوش برای سیمکارت های همراه اول و ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین و همراه با متن کامل آهنگ ها

کد پیشواز دانوش دوری دوری ازم حرفامو چجوری بگم

کد آوای انتظار همراه اول: 15320

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۷۷۵

دانلود

دوری دوری ازم حرفامو چجوری بگم وقتی نیستی زندگیم هیچه
کی مث من عاشقت میشه ...

اصلا کوتاه نمیای با من تو راه نمیای یهو ورق این عشق برگشت
وقتی همه چی داشت خوب میگذشت ...

دستم میره رو شمارت روزی صد بار ببین یکی دو تا نیست که آخه دردام

بذار آروم بشم دست از سرم بردار که بد میشه حال من

یادت نمیاد اون روزو زیر بارون خندیدی گفتی که دلم پیشت جا موند

حالا من موندم زیر نور خیابون نشو بیخیال من

کد پیشواز دوری دانوش - دستم میره رو شمارت روزی صد بار

کد آوای انتظار همراه اول: 15321

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۷۷۶

دانلود

همه شهرو من با همه قهرو طعم نبود تو شده مث زهرو

اگه میتونی این یه بارو برگرد خاطراتو چیدم پشت هم مرتب

دستم میره رو شمارت روزی صد بار

ببین یکی دو تا نیست که آخه دردام

بذار آروم بشم دست از سرم بردار که بد میشه حال من

 

کد پیشواز دانوش دورت بگردم باید اون لبای تو واسم بخندن

کد آوای انتظار همراه اول: 14785

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۵۱

دانلود

چرا چشمامو تو میدزدی دیگه هیچی نمیپرسی

نه یه حرفی نه یه بغضی دلت انگار دیگه قرص نیست

چرا انقد بی قراری از کی دنبال فراری

به چی خیره شدی بازم آخ عجب چشمایی داری

دورت بگردم باید اون لبای تو واسم بخندن تا گلا بازم به باغچه دل ببندن

مگه میشه تو بخوای چیزی بگم نه ...

کد پیشواز دورت بگردم دانوش - مگه میشه تو بخوای چیزی بگم نه

کد آوای انتظار همراه اول: 14786

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۵۲

دانلود

خنده باید خوش کنه جاشو تو اون صورت ناز

تو نخندی آخه من دلخور میشم از خودم

دورت بگردم باید اون لبای تو واسم بخندن

تا گلا بازم به باغچه دل ببندن

مگه میشه تو بخوای چیزی بگم نه

کد پیشواز تو نیستی و پرته حواسم به تو دانوش

کد آوای انتظار همراه اول: 14787

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۵۳

دانلود

نگاهم به عکست کنار منو گلامون که رو طاقچه پژمردنو

همه اون روزای کنار همو مگه میشه اینو یادم بره

تو نیستی و پرته حواسم به تو به عکسای تلخ و غم انگیز تو

به این شیشه ی عطر رو میز تو مگه میشه اینارو یادم بره

مگه میشه مگه میشه ...

چشمای تو واسم یه دریا بود آروم ترین جای تو دنیا بود

آرامش قلبم کجایی که بی تو نمیشه ...

کد پیشواز پرته حواسم دانوش - آرامش قلبم کجایی که بی تو نمیشه

کد آوای انتظار همراه اول: 14788

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۶۵۴

دانلود

هنوز طبق عادت صدات میکنم هنوزم به یادت یه شمع روشنه

ببین کاری کردی تو با رفتنت الان شادیم با دلم دشمنه

چشمای تو واسم یه دریا بود آروم ترین جای تو دنیا بود

آرامش قلبم کجایی که بی تو نمیشه 

تصویر چشمایی که دنیامه آرامش روز مبادامه

تو خاطراتم میمونه همیشه 

کد پیشواز نیا بارون دانوش - نرو لج نکن منو پس نزن

کد آوای انتظار همراه اول: 99808

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۱۹۹

دانلود

نرو لج نکن منو پس نزن خواهشا با دلم بد نشو

نرو کج نکن راهتو باشه تو خوبی ازم رد نشو

اصلا قبوله اونی که بوده باعث و بانی همه اشک تو چشمات منم 

قدمای شونه به شونه ی زیر باروناتو میخرم نرو

تو رو قسم به جون دوتامون به این دو تا چشمای ترم نرو 

بعد تو جواب این دل بیچاره ی لهو بگو چی پس بدم 

فقط بهم بگو تو نباشی به کی دیگه به جای تو نفس بگم 

کد پیشواز دانوش نیا بارون نکن حال منو بدتر

کد آوای انتظار همراه اول: 99809

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۲۰۰

دانلود

آخر بی بهونه دل تو از تو دلم زد پر نیا بارون نکن حال منو بدتر 

حالا من موندم و این کوچه و تنهایی که یه روز رو تنش قدم زدیم دوتایی 

تو که هم میدونی قدمای شونه به شونه ی زیر باروناتو میخرم نرو 

تو رو قسم به جون دوتامون به این دو تا چشمای ترم نرو 

کد پیشواز دانوش اگه میبینی ساکتم لال نیستم

کد آوای انتظار همراه اول: 97833

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۲۹۴

دانلود

اگه میبینی ساکتم لال نیستم

اگه میبینی هیچی نمیگم بیخیال میشم

اگه میبینی دل توی دستات یه بازیچس

واسه این بود میگفتم شاید بمونی باز پیشم

وقتی تو بری خاطرت تو این خونه

بری میسازه تنهایی از من یه دیوونه

وقتی با من بد شدی رفتی ترسیدم

دیگه آخره رابطست با تو خیلی دیر فهمیدم 

نمیبینی بی تو من نمیمونه چیزی ازم بری

نمیشه که حرفاتو بزنی چیزی نگم بری

کد پیشواز لال دانوش - نمیبینی بی تو من نمیمونه چیزی ازم بری

کد آوای انتظار همراه اول: 97834

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۲۹۵

دانلود

خیلی دیر فهمیدم 

نمیبینی بی تو من نمیمونه چیزی ازم بری

نمیشه که حرفاتو بزنی چیزی نگم بری

چی به سر تو اومد که اینجوری با دلم ساختی 

منو خیلی راحت از قلب خودت دور انداختی

کد پیشواز دانوش کی غیر من

کد آوای انتظار همراه اول: 27311

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۰۰۰

دانلود

دوباره باز قلب من درگیر عشق تو شد

برده بودمت از یاد تا چشمم به چشمت خورد

هنوزم با فکرت شبا تا صبح بیدارم

من به این حال بد وابستگی دارم

بگو کی غیر من میتونه اینجوری فقط بخواد مال تو باشه

اون کسی که من هنوز دیوونه وار عاشقشم نمیتونه بد باشه

کد پیشواز دانوش بگو کی غیر من میتونه

کد آوای انتظار همراه اول: 27312

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۰۰۱

دانلود

کی تورو عاشقت کرده که تا این حد دوری از من

منی که هرکاری میشد میکردم تا نشینه تو دل تو غم

بگو کی غیر من میتونه اینجوری فقط بخواد مال تو باشه

اون کسی که من هنوز دیوونه وار عاشقشم نمیتونه بد باشه

کد پیشواز دانوش ولی یادم میمونه میرم هرچی دارم بمونه

کد آوای انتظار همراه اول: 26446

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۲۶

دانلود

دلو به تو دادم بمونه گفتی برو آدم دیوونه باشه ولی یادم میمونه میرم هرچی دارم بمونه

دیدی دلم بد گیره بهت یهو خوشی زد زیر دلت میگی از من سیره دلت نکنه دلت چسبیده بهت

دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب

کد پیشواز دانوش دیگه خستم ولم کن

کد آوای انتظار همراه اول: 26447

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۲۷

دانلود

گفتم که دیگه آدم شدی نگران حالم شدی

پس چرا نامرد شدی سوهان روح و روانم شدی

فکر کردم منو درکم کنی اومدی درد کم کنی

دلیل زجرم شدی نه دیگه بهتره شر کم کنی

دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر

میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب

کد پیشواز دانوش تو که ستاره منی جون دوباره منی

کد آوای انتظار همراه اول: 26427

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۰۸

دانلود

تو که ستاره منی جون دوباره منی مث خون تو تنی

با تو بودن آرزومه چقد با تو بودن خوبه

دلم تورو میخواد فقط منم خوشم میاد ازت

دیوونه میدونم که میدونی تورو چقد دوست دارم بی تو حال من خوب نیست

از قلبم بیرون نمیره عشقت من عاشق اون لحظم خیره به چشمامه چشمت

قلبم نمیشه باورش که تورو دارتش با تو رابطمون دیده نمیشه تهش

کد پیشواز دانوش قلبم نمیشه باورش که تو رو دارتش

کد آوای انتظار همراه اول: 26428

دانلود

تا وقتی منو داری تو زندگیت به سختی غم میشینه توی دلت چون که دلو دادم بهت

من با تو خوبم میخرم یه جا غماتو به دلت بد راه نده منو تو دلت جا بده

قلبم نمیشه باورش که تورو دارتش با تو رابطمون دیده نمیشه تهش

عشقم تو رو داره دلم بذار ساده بگم یه لبخند تورو به دنیا نمیدم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی