اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز حسین هور همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز با صدای حسین هور برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین صوت هر پیشواز همراه با متن کامل اشعار پیشوازها

کد پیشواز سخت شد حسین هور

کد آوای انتظار همراه اول: 14639

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۳۱۱

دانلود

من و شب و غم و نم بارون؛ هوای تاریک تو خیابون
نبودن تو و یه دنیا بی خبری

دقیقه ها که بی تو سر میشن
چی میدونی؛ نباشی چی میشن

چقدر بده غم و تبِ بی بال و پری
سخت شد! تو رفتی و خزون زد و سرد شد

گلای باغچه ی دلم زرد شد؛ ولی هنوز تو بیخیالی

کد پیشواز حسین هور سخت شد تو رفتی و خزون زد و سرد شد

کد آوای انتظار همراه اول: 14640

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۳۱۴

دانلود

دلم میخواد تو باشی؛ شبامو با تو صبح کنم
بگو تو جای خالیتوُ چجوری بی تو پر کنم

تو رفتی و صدا زدم من؛ اسمتو تو کوچه ها 
شنیدی تو صدامو باز  به روت نیاوردی چرا

سخت شد! تو رفتی و خزون زد و سرد شد

گلای باغچه ی دلم زرد شد؛ ولی هنوز تو بیخیالی

 

کد پیشواز حسین هور بودی و نبود هیچ اثری از شب تارم

کد آوای انتظار همراه اول: 14559

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۲۷۳

دانلود

بودی و نبود هیچ اثری از شب تارم
حالا خبری هیچ خبری از تو ندارم

من موج زدم ساحل من پس تو کجایی
آواره شده بر سر من کوه جدایی

کد پیشواز حسین هور من موج زدم ساحل من پس تو کجایی

کد آوای انتظار همراه اول: 14560

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۲۷۴

دانلود

ای کاش که میدانستم که لیلی ها بی رحمن
حال امروز مرا مجنون ها میفهمن

من سایه ات بودم صد دفعه گشتم دور تو مثل پیچک
سخت گذشت بر تو در دریای عشقم ماهی تنگ کوچک

من موج زدم ساحل من پس تو کجایی
آواره شده بر سر من کوه جدایی

کد پیشواز بی تاب حسین هور - چشمانت مرا دیوانه کرد

کد آوای انتظار همراه اول: 14556

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۲۷۰

دانلود

چشمانت مرا دیوانه کرد بر جانم نشسته غم تا ابد
تو دلواپس مشو که من بی تابم 

جانا غمت قلبم آلوده کرد جا مانده از عشق تو درد
پایان نمیگیرد این عشق سرد ببین 

زلفت کشانده مرا تا جنون به زیباییت ندیده ام تاکنون
قلب مرا کرده ای جام خون ببین 

کد پیشواز بی تاب حسین هور - بیا ببار بر دل خسته ام همچو ابر بی امان

کد آوای انتظار همراه اول: 14557

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۲۷۱

دانلود

بیا ببار بر دل خسته ام همچو ابر بی امان

صدایم بزن ای نگار دلم مرا بخوان

شدم کو به کو شهر به شهر رسوای تو

بیا ببار بر دل خسته ام هم چو ابر بی امان

که هر جا روانه شدم ندیدم از تو نشان

چه کردی که ختم میشوم به دنیای تو

کد پیشواز بی تاب حسین هور - صدایم بزن ای نگار دلم مرا بخوان

کد آوای انتظار همراه اول: 14558

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۲۷۲

دانلود

به دنیام قدم بذار ای جانم که در دل تویی عشق سوزانم

تنهام میان دردام بیا به شبهام بتاب ماه تابانم

بیا ببار بر دل خسته ام همچو ابر بی امان

صدایم بزن ای نگار دلم مرا بخوان

شدم کو به کو شهر به شهر رسوای تو

بیا ببار بر دل خسته ام همچو ابر بی امان

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی