اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز فردین ناجی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین مجموعه کامل

مجموعه کامل کد پیشواز تمامی آهنگ های فردین ناجی برای ایرانسل و همراه اول با قابلیت پخش آنلاین و همراه با متن اشعار آهنگ ها

کد پیشواز دوری و دوستی فردین ناجی - ای وای یه کاری کردی که عشق یادم بره

کد آوای انتظار همراه اول: 15456

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۱۲۲۲

دانلود

واسه هر دو تامون این که تو نباشی بهتره

اینجوری شاید کسی نفهمه کی مقصره

من همینجا میمونم ولی بهت گفته بودم

اونی که دلش به موندن نباشه باید بره

ای وای یه کاری کردی که عشق یادم بره

انگار زندگی بدون تو راحت تره

ای وای همیشه پشتمو خالی کردی

ولی اینبار من میشم یه لشکر تک نفره

نمیخاد نشون بدی که حالت از من بدتره

تو که مشکلی نداری زندگیتم میگذره

نگران من نباش برو به زندگیت برس

دوری دوستی اصن یه وقتایی قشنگ تره

ای وای یه کاری کردی که عشق یادم بره

 

کد پیشواز دوری و دوستی فردین ناجی - ای وای همیشه پشتمو خالی کردی

کد آوای انتظار همراه اول: 15457

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۱۲۲۳

دانلود

واسه موندن تو خودمو فدا کرده بودم

از همه آدما دلمو جدا کرده بودم

فک نکن تموم عمر شلوغ بوده دور و برم

توی تنهاییمم همیشه بالا بوده سرم

ای وای یه کاری کردی که عشق یادم بره

انگار زندگی بدون تو راحت تره

ای وای همیشه پشتمو خالی کردی

ولی اینبار من میشم یه لشکر تک نفره

کد پیشواز یار مو بلند من فردین ناجی - کور شم نبینم اخم تو رو

کد آوای انتظار همراه اول: 12267

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۷۳۱

دانلود

کور شم نبینم اخم تو رو 

دور شن غما از چشای تو 

دیگه نمیخوای منو ببینی

میرم اگه تو منو نخوای

بی من زندگی خوب شه برات 

ای کاش بشه دستامو بگیری

دردت به جون من غصه نده به من

عشقم یه ذره مهربون باش 

چشماتو نبند رو من یار مو بلند من 

با من یکم مهربون باش

کد پیشواز یار مو بلند من فردین ناجی - دردت به جون من غصه نده به من

کد آوای انتظار همراه اول: 12268

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۷۳۲

دانلود

دردت به جون من غصه نده به من

عشقم یذره مهربون باش

چشماتو نبند رو من یار مو بلند من

با من یکم مهربون باش

کد پیشواز فردین ناجی چشماتو نبند رو من یار مو بلند من

کد آوای انتظار همراه اول: 12269

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۷۳۳

دانلود

میدونم منو نمیخوای

نگی از نگات پیداست

ولی دل من واس تو میزنه پر

قربون اون قد و بالات

دردت به جون من غصه نده به من

عشقم یذره مهربون باش

چشماتو نبند رو من یار مو بلند من

با من یکم مهربون باش

کد پیشواز طاقت ندارم فردین ناجی - سخت شد روزا پشت هم رد شد

کد آوای انتظار همراه اول: 12264

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۷۲۸

دانلود

سخت شد روزا پشت هم رد شد 

این رابطه که سرد شد جلوم همه راها سد شد

دست خوش بستی دستمو از پشت 

منه مغرور کم آوردم غرور حس بینمونو کشت 

خیلی وقته که میدونم با من فردایی نداری 

ولی طاقت ندارم دست تو دست کسی بزاری 

کد پیشواز فردین ناجی هم طاقت ندارم ببینم یه گوشه نشستی

کد آوای انتظار همراه اول: 12265

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۷۲۹

دانلود

هم طاقت ندارم ببینم یه گوشه نشستی 

هم طاقت ندارم بدونم با کسی هستی 

هم دلم نمیاد بدونم که تنها میمونی 

هم دلم نمیخواد به جز من با کسی بمونی 

نه دلم نمیخواد که تنها بمونی نه نه نه 

کد پیشواز فردین ناجی ولی طاقت ندارم دست رو دست کسی بذاری

کد آوای انتظار همراه اول: 12266

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۷۳۰

دانلود

یه جایی رسیدیم که دیگه نمیشد

دیدی ما هم تهش حرفامون یکی شد

من ادامه میدم این مسیر و بی تو

ولی میبینمت هر جایی بری تو

خیلی وقته که میدونم با من فردایی نداری

ولی طاقت ندارم دست رو دست کسی بذاری

کد پیشواز قاب سیاه فردین ناجی - مگه به جز تو من تو زندگى چى دارم

کد آوای انتظار همراه اول: 12261

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۷۲۵

دانلود

مگه به جز تو من تو زندگى چى دارم
بدون تو روزا خواب و شبا بیدارم به تو بیمارم

بگو توام بى من به همه چى بدبینى
تو هم مثل منى خواباى بد میبینى توام غمگینى 

یا باید از منو دلم بگذرى تو بى من از همیشه تنها ترى
یا شایدم بدون من تو بهترى

کد پیشواز قاب سیاه فردین ناجی - بعد تو چه تنهامو خالى مونده دستامو

کد آوای انتظار همراه اول: 12262

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۷۲۶

دانلود

بعد تو چه تنهامو خالى مونده دستامو
نداشتى تو هوامو هیچوقت نه نداشتى تو هوامو

بعد تو چه غمگینم هیچیو نمیبینم
یه قاب سیاست جلو چشام رو به دریام که میشینم

کد پیشواز قاب سیاه فردین ناجی - بدون من تو هم زندگیتو میبازى

کد آوای انتظار همراه اول: 12263

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۷۷۲۷

دانلود

بدون من تو هم زندگیتو میبازى
یه آدم غریبه از خودت مى سازى بس که لجبازى

منو تو که باهم یکى بوده رویامون
نذار همه بگن دروغ بوده حرفامون همه دنیامون

بعد تو چه تنهامو خالى مونده دستامو
نداشتى تو هوامو هیچوقت نه نداشتى تو هوامو

بعد تو چه غمگینم هیچیو نمیبینم
یه قاب سیاست جلو چشام رو به دریام که میشینم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی