اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز ملوبند برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین مجموعه کامل

مجموعه کامل کد پیشواز آهنگ های ملوبند برای همراه اول و ایرانسلی با امکان پخش آنلاین صوت پیشوازها

کد پیشواز ملوبند باران ببار امشب از این ماتم تو گریانی

کد آوای انتظار همراه اول: 96688

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۹۶۷۵

دانلود

باز اومدم بگم هنوزم عاشقم تا همیشه عشقه تو از دلم خودتم میدونی کم نمیشه

باران ببار امشب از این ماتم تو گریانی دله دنیا پریشونه بگو از غم چه میدانی

یاران همه رفتن تو اما فکر طفلانی نمانده قطره ی آبی تو که شاه غریبانی

کد پیشواز باران ملوبند - یاران همه رفتن تو اما فکر طفلانی

کد آوای انتظار همراه اول: 96689

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۶۱۴۵۴۱

دانلود

دله دنیا پریشونه بگو از غم چه میدانی

یاران همه رفتن تو اما فکر طفلانی

نمانده قطره ی آبی تو که شاه غریبانی

 

کد پیشواز باران ملوبند - باز اومدم دوباره قلبی که رو سیاهه

کد آوای انتظار همراه اول: 27416

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۹۶۷۶

دانلود

باز اومدم دوباره قلبی که رو سیاهه

میگن پر از گناهم ببخش منو دوباره

تو رو چجوری تونست بگیره باز نشونه

شکستن اون ساقتو گل یکی یدونه

باران ببار امشب از این ماتم تو گریانی

دله دنیا پریشونه بگو از غم چه میدانی

یاران همه رفتن تو اما فکر طفلانی

نمانده قطره ی آبی تو که شاه غریبانی

کد پیشواز آرومه قلبم بازم کنارت ملوبند

کد آوای انتظار همراه اول: 23691

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۹۹۹۳

دانلود

آرومه قلبم بازم کنارت بیرون نمیره از من خیالت
میخنده لبهام وقتی تو باشی میمیره این دل از من جدا شی از من جدا شی

دیوونه ی من به من نگاه کن مثله قدیما منو صدا کن
دیوونه بسه دیوونه بازی با این روانی باید بسازی

کد پیشواز آرومه قلبم ملوبند - دیوونه ی من به من نگاه کن

کد آوای انتظار همراه اول: 23692

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۶۱۵۸۰۱

دانلود

دیوونه ی من به من نگاه کن

مثله قدیما منو صدا کن

دیوونه بسه دیوونه بازی

با این روانی باید بسازی

کد پیشواز آرومه قلبم ملوبند - میباره بارون یادم میاد باز اون همه خاطره هامون

کد آوای انتظار همراه اول: 23693

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۶۱۵۸۰۲

دانلود

میباره بارون یادم میاد باز اون همه خاطره هامون

حسودن انگار این آدما نمیبینن این عشقه ما رو

جای تو عشقم هنوز همون گوشه قلبمه عزیزم

نیستی ببینی که این روزا بی تو یه مجنونه مریضم

کد پیشواز ناب ملوبند - مست چشاتم کنارت خوبه حالم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۰۹۰

مست چشاتم کنارت خوبه حالم مگه میشه دیوونه برم تنهات بذارم

زیباترینم بدونه تو نمیشه میخوام اینو بدونی دوست دارم همیشه

ناز چشمانتو میکشم هر زمان جا ندارد

مست چشم توام این جهان چون تویی ماه ندارد

سمت تو آمده ام باز ناب تر از شراب شیراز

کد پیشواز ناب ملوبند - ناز چشمانتو میکشم هر زمان جا ندارد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۰۹۱

من تا همیشه پای تو هستم این عاشقی رو مدیونت هستم

من تا همیشه عاشق می مونم تنهام نذاری نه نمیتونم

ناز چشمانتو میکشم هر زمان جا ندارد

مست چشم توام این جهان چون تویی ماه ندارد

سمت تو آمده ام باز ناب تر از شراب شیراز

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی