اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز علی ارشدی همراه اول و ایرانسل مجموعه کامل

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز تمام آهنگ های علی ارشدی برای همراه اول و ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین صوت هر پیشواز همراه با متن کامل اشعار اهنگ ها

 

کد پیشواز من نباختم علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول: 93881

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۴۵۹۳

دانلود

کی مثل من واسه گریه هات آغوشه دیوونه میشه و گوشی خاموشت دلواپس توئه

کی مثل من واسه خنده هات ضعف میره تب میکنی یه شب اون به جات میمیره

دلواپس توئه تنها کس توئه

من نباختم تو نبردی اون که از دست دادی عاشقت بود

تا نمردم تا نمردی پیش من برگرد زود

کد پیشواز من نباختم علی ارشدی - بهت پیله کرده بهت گیره قلب این آدم

کد آوای انتظار همراه اول: 93882

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۴۵۹۴

دانلود

بهت پیله کرده بهت گیره قلب این آدم

بیا تا دوباره رو قلبت بباره علاقم

این حسی که دارم

من نباختم تو نبردی اون که از دست دادی عاشقت بود

کد پیشواز علی ارشدی ای جان زندگیمو با خودت میخوام

کد آوای انتظار همراه اول: 93879

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۴۵۹۲

دانلود

ای جان زندگیمو با خودت میخوام

ای تو از همون اول تو رویاهام

باید تا ابد مال خودم باشی

جونم جون بخواه روی دو تا چشمام

 

کد پیشواز ای جان علی ارشدی - باورت شاید نشه واسم یه دنیایی

کد آوای انتظار همراه اول: 93878

دانلود

باورت شاید نشه واسم یه دنیایی انتخاب من تویی با موی خرمایی
جان به گیسوی بلندی که نمیبافی من همیشه ساحلم تو مثل دریایی

دلبری جادوگری مثل چشماتی شب منو فکر چشات چه مکافاتی
من همون دیوونه و مست و خراب تو یعنی میشه مال من شی چه خیالاتی

ای جان زندگیمو با خودت میخوام ای تو از همون اول تو رویاهام
باید تا ابد مال خودم باشی جونم جون بخواه روی دو تا چشمام

کد پیشواز ای جان علی ارشدی - دوست داشتنی خوش لباس دیدنی

کد آوای انتظار همراه اول: 93880

دانلود

دوست داشتنی خوش لباس دیدنی یادت باشه تا ابد مال منی
دوست دارم مهربونم

بعضی وقتا خواستنی تر میشیو از پیش من چند دقیقه میریو
تا برگردی میره جونم

ای جان زندگیمو با خودت میخوام ای تو از همون اول تو رویاهام
باید تا ابد مال خودم باشی جونم جون بخواه روی دو تا چشمام

کد پیشواز علی ارشدی این سوال بی جواب همیشه تو ذهنمه

کد آوای انتظار همراه اول: 82372

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۰۷۰۸

دانلود

کاش یه روز بهم بگی که تو هم مثل منی

منتظر میشم خودت این سکوت و بشکنی

به تو که فکر می کنم دور میشم از همه

این سوال بی جواب همیشه تو ذهنمه

کد پیشواز علی ارشدی عشق منی یه نفس بدون تو میمیرم

کد آوای انتظار همراه اول: 82371

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۰۷۰۷

دانلود

عشق منی همه حرفام توی چشمام پیداست
اسم منو دوباره صدا بزن با احساس

عشق منی یه نفس بدون تو می میرم
عاشقتم زندگیمی با تو جون می گیرم

کد پیشواز هنوزم صدات یادم میاد علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول: 79573

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۰۱۴۸

دانلود

هنوزم صدات یادم میاد

تا نگات یادم میاد خاطرات یادم میاد

دیگه بسمه این گریه ها بسمه تنهاییا

بسمه برگرد بیا بی طاقتم برگرد بیا

کد پیشواز علی ارشدی ادامه بده

کد آوای انتظار همراه اول: 79571

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۰۱۴۶

دانلود

نخواستم جداشم ازت تا یه وقت مبادا برنجی ازم بکشکنی

یه عمره که همزاد همدیگه ایم یه عمر مثل سایه پشت همیم

چشام خیس باروننمیه شب هوا وقتی که دوریم از هم بده

من اونقدر به این عشق وابستم که وابستگیم دیگه بیش از حده

ادامه بده راهت و پا به پام تواین جاده برگشت بی معنیه

نمیشه بدون تو این خونه رو تحمل کنم حتی یه ثانیه

یه عمره که همراهمی روز شب از این زندگی چی به جز تو بخوام

یه حرفی بزن تا که آروم بشم یه چیزی بگو جون بگیره صدام

کد پیشواز علی ارشدی ادامه بده راهت و پا به پام

کد آوای انتظار همراه اول: 79572

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۰۱۴۷

دانلود

ادامه بده راهت و پا به پام تو این جاده برگشت بی معنیه

نمیشه بدون تو این خونه رو تحمل کنم حتی یه ثانیه

یه عمره که همراهمی روز شب از این زندگی چی به جز تو بخوام

یه حرفی بزن تا که آروم بشم یه چیزی بگو جون بگیره صدام

کد پیشواز یه لحظه صبر کن علی ارشدی - دیگه دلتنگی من فایده نداره

کد آوای انتظار همراه اول: 79569

دانلود

دیگه دلتنگی من فایده نداره
دیگه هیچی منو یادت نمیاره

می دونم میخوای بری، فکراتو کردی
ایندفعه اگه بری، بر نمیگردی

تو رو اسم هردوتامون خط کشی
دیپای این دو راهیو وسط کشیدی

من همونم که می گفتی اشتباه کرد
شب و روز واسه نرفتنت، دعا کرد

کد پیشواز یه لحظه صبر کن علی ارشدی - آهای نرو یه لحظه

کد آوای انتظار همراه اول: 79570

دانلود

آهای نرو یه لحظه،گلایه هامو گوش کن
سرتو برنگردون فقط صدامو گوش کن

اگه قراره دیگه، تو زندگیت نمونم
بذار واسه یه بارم حقیقتو بدونم

آهای یه لحظه صبر کن
شاید یه راهی باشه

شاید میون حرفات یه اشتباهی باشه
با اینکه داری میری، با اینکه نا امیدم
آهای کجای راهی شاید بهت رسیدم

کد پیشواز علی ارشدی تو که دیدی غریبیمو چرا فکر سفر کردی

کد آوای انتظار همراه اول: 79568

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۹۲۵۶

دانلود

چقد سخته تو تنهایی، همه ش میگم که اون مرده
ولی نه! ای دل ساده … تو رو از خاطرش برده

چقد سخته تو گریونی، ولی اون داره می خنده
قسم میدیش که برگرده، ولی اون از تو دل کنده

تو که دیدی غریبیمو چرا فکر سفر کردی
یکم فک کن به رفتارت کیو تو در به در کردی

کد پیشواز خاطره های خوب علی ارشدی - همه دار و ندار من

کد آوای انتظار همراه اول: 79567

دانلود

همه دار و ندار من 

تویی تعبیر رویای من

تویی دنیام تو رو می خوام

تویی گرمای دستای من

نگا کن کنارت چه آروم می گیرم

نگا کن واسه تو چه آسون می میرم

کد پیشواز علی ارشدی به حرمت گذشته هامون

کد آوای انتظار همراه اول: 79564

دانلود

به حرمت گذشته هامون دعای خیر من باهاته

رفیق نیمه راه دیروز چشای من هنوز به راهته

هنوز تموم زندگیمی با اینکه رفتی با غریبه

تو چی از عاشقی می فهمی که حال من واست عجیبه

کد پیشواز حرمت علی ارشدی - به این و اون گفتی که دیگه

کد آوای انتظار همراه اول: 79565

دانلود

به این و اون گفتی که دیگه

هیچی میونمون نمونده

ولی نمی تونم ببینم کسی دل تورو شکونده

آره بزن به بیخیالی توقعی ازت ندارم

میرم با اینکه حقم این نیست

میرم که راحتت بزارم

کد پیشواز حرمت علی ارشدی - سنگ تموم گذاشتی

کد آوای انتظار همراه اول: 79566

دانلود

سنگ تموم گذاشتی وقتی حرفای آخرو میگفتی

فقط خداکنه که هیچوقت به حال و روز من نیفتی

کد پیشواز امشب علی ارشدی - به صدای خوب تو عادت دارم

کد آوای انتظار همراه اول: 79563

دانلود

به صدای خوب تو عادت دارم
من واسه شنیدن حرفای تو
امشبو تا خود صبح بیدارم

بس که سنگینه سکوت بینمون
من صدای نفساتو میشنوم
بگو این فاصله از کجا میاد
که هنوز حس میکنم، دوری ازم

کد پیشواز علی ارشدی چقدر عوض شدی گلم چی سر عشقمون امد

کد آوای انتظار همراه اول: 58819

دانلود

چقدر عوض شدی گلم چی سر عشقمون امد

چی شد که قلبت یک دفعه قید منو اینجوری زد

چقدر عوض شدی گلم این همه مهربونی کو

چی شد روزای خوبمون من نمیگم خودت بگو

کد پیشواز عادت علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول: 58818

دانلود

چقدر قشنگ و بی صدا اشکهام میاد روگونه هام
نمیدونم به کی بگم
عشقم چقدر سردی باهام
آرزوم ِ یه بار دیگه سر بزاری روشونه هام

نزار خیال کنم داری بهم خیانت میکنی
یا که داری به زندگی بی من
عادت میکنی
یا که داری به زندگی بی من
عادت میکنی

کد پیشواز قرآن بخوان علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول: 24920

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۸۴

دانلود

باورت میشد ببینی خواهرت را یک زمان دست بسته مو پریشان مو کنان موی کنان

باورت میشد ببینی دختر خورشید را

کوچه کوچه در کنار سایه ی نامحرمان آی آی

کد پیشواز علی ارشدی گفتم این همه بالای نی قرآن نخوان

کد آوای انتظار همراه اول: 24921

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۸۵

دانلود

نه لبی مانده برای تو نه جای سالمی من که گفتم این همه بالای نی قرآن نخوان

اینقدر قرآن مخوان نامحرمن شب بیا ویرانه هر چه خواستی قرآن بخوان

قرآن بخوان 

کد پیشواز علی ارشدی شب بیا ویرانه هر چه خواستی قرآن بخوان

کد آوای انتظار همراه اول: 24922

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۷۸۶

دانلود

تا همین که چشم تو افتاده بر چشمان ما چشم افتاده بر لبهای زیر خیزران

ای تمامی غرور من فدای غیرتت لطف کن مرد شامی را از این مجلس بران

نه لبی مانده برای تو نه جای سالمی من که گفتم این همه بالای نی قرآن نخوان

اینقدر قرآن مخوان نامحرمن شب بیا ویرانه هر چه خواستی قرآن بخوان

قرآن بخوان 

کد پیشواز حسودی علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول: 23504

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۰۰۱۹

دانلود

شبا غصه ها جای تو با من دلخوشی زندگی منو پس میزنن

جای تو بدجوری این روزا خالیه این بهونه واسه گریه هام عالیه

حسودیم میشه به اون که توی دل تو جا داره

اون کیه که شبا دلت واسه دلش بیقراره

کد پیشواز علی ارشدی حسودیم میشه به اون که توی دل تو جا داره

کد آوای انتظار همراه اول: 23505

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۰۰۲۰

دانلود

حسودیم میشه به اون که توی دل تو جا داره

اون کیه که شبا دلت واسه دلش بیقراره

کاشکی دوباره دستام توی دست تو باشه

ای کاش دوباره مهرم توی دل تو جاشه دوباره

کد پیشواز حسودی علی ارشدی - کاش میشد دوباره دستاتو بگیرم

کد آوای انتظار همراه اول: 23506

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۶۱۵۸۸۹

دانلود

کاش میشد دوباره دستاتو بگیرم حاضرم واسه ی این لحظه بمیرم

احساسم یه عمره گرفتار توه تو زندون عشقت یه عمره اسیرم

کد پیشواز دورهمی علی ارشدی - جمعمون جمعه تو این شب ها

کد آوای انتظار همراه اول: 23501

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۶۱۵۸۸۵

دانلود

جمعمون جمعه تو این شب ها

چه خوبه وقتی دورهم هستیم

ناامیدی نامید از ماست

توی این حال خوب همدستیم

یه احساس زیبا دورهمیم اینجا

زندگی شیرینه تا وقتی با همیم ما

کد پیشواز دورهمی علی ارشدی - یه احساس زیبا دورهمیم اینجا

کد آوای انتظار همراه اول: 23502

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۰۰۱۸

دانلود

یه احساس زیبا دورهمیم اینجا

زندگی شیرینه تا وقتی با همیم ما

پر میشیم از رویا غصه دوره از ما

میپیچه صدای خندمون تو گوش دنیا

کد پیشواز دورهمی علی ارشدی - میتونه هر لحظه خاطره شه

کد آوای انتظار همراه اول: 23503

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۰۰۳۰

دانلود

میتونه هر لحظه خاطره شه وقتی خنده باشه رو لب هامون

حس خوشبختی تو دل ماست با همین حس شیرینه دنیامون

یه احساس زیبا دورهمیم اینجا زندگی شیرینه تا وقتی با همیم ما

کد پیشواز علی ارشدی من یه دیوونم که حالش اون حال سابق نیست

کد آوای انتظار همراه اول: 23498

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۰۰۱۷

دانلود

من یه دیوونم که حالش اون حال سابق نیست

ظاهرش نشون میده خوبه ولی چشم به راهته دروغ میگه دیگه عاشق نیست

سختمه رد شم از اون همه فکر و خیالو هنوزم اون روزارو میخوام کاش اثر بذاره روت حرفام

عاشق نبودی که حالمو بدونی سخته بی هم نفس تنها بمونی
کاش تو دلت هنوز یه جایی داشتم 

من بد بودم اصلا هرچی تو بگی از دور و بر من رفتن همگی
تنها شدم ولی تنهات نذاشتم 

کد پیشواز من یه دیوونم علی ارشدی - عاشق نبودی که حالمو بدونی

کد آوای انتظار همراه اول: 23499

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۰۰۳۱

دانلود

تورو حس میکنم پیشم میون حس تنهایی چقد این دنیا بی رحمه چه روزایی چه دنیایی

تورو میبینمت انگار توی بیداری و خوابم تو که خوشحال و آرومی چرا اینقدر بیتابم

عاشق نبودی که حالمو بدونی سخته بی هم نفس تنها بمونی
کاش تو دلت هنوز یه جایی داشتم 

من بد بودم اصلا هرچی تو بگی از دور و بر من رفتن همگی
تنها شدم ولی تنهات نذاشتم 

کد پیشواز عاشق نبودی که حالمو بدونی علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول: 23500

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۶۱۵۸۸۴

دانلود

عاشق نبودی که حالمو بدونی

سخته بی هم نفس تنها بمونی

کاش تو دلت هنوز یه جایی داشتم

من بد بودم اصلا هرچی تو بگی

از دور و بر من رفتن همگی

تنها شدم ولی تنهات نذاشتم

کد پیشواز برگرد علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول: 23496

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۰۰۱۵

دانلود

برگرد تا هنوز نبض دلم میزنه عاشق تو داره
جون میکنه حالش این روزا خرابه

برگرد تا هنوز جون تو تنم مونده و عشقت
منو اینجا کشونده و تنهایی خیلی عذابه

برگرد این روزا حالم شده دلهره دلم
از همه آدما پره تو که بی وفا نبودی

برگرد بدجوری جات این روزا خالیه زندگی
نکردم چند سالیه آخه تو که خدا نبودی

کد پیشواز علی ارشدی برگرد این روزا حالم شده دلهره

کد آوای انتظار همراه اول: 23497

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۱۰۰۱۶

دانلود

انگار کابوس همه این لحظه ها خنده ها
دلخوشیا رفت کجا نه باورم نمیشه

شاید باید باور کنم این قصه رو هر کجا که
میخوای بری برو  برای همیشه

برگرد این روزا حالم شده دلهره دلم
از همه آدما پره تو که بی وفا نبودی

برگرد بدجوری جات این روزا خالیه زندگی
نکردم چند سالیه آخه تو که خدا نبودی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی