اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز علی براتی سنگین تر از این دردی که دارم همراه اول،ایرانسل و رایتل

کد آهنگ پیشواز سنگین تر از این دردی که دارم کسی ندیدم که داشته باشه با صدای علی براتی برای همراه اول، ایرانسل و رایتل با امکان پخش آنلاین و متن پیشواز

کد پیشواز خستگی علی براتی - سنگین تر از این دردی که دارم

کد آوای انتظار همراه اول: 24578

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۱۳۵۴

کد پیشواز رایتل: 40010056

دانلود

سنگین تر از این دردی که دارم کسی ندیدم که داشته باشه

حال و هوای روزای سختم کسی ندیدم که داشته باشه

پر میشه از غم لبریز صبرم انگار نه انگار 

نیومد میرم اصلا نیاری روی خودتم رفتم از اینجا با درد و ماتم

منه خسته با خستگی هام کوله بار بستیم و رفتیم

زدیم از این خونه بیرون و بخدا این بار دیگه رفتیم

 

کد پیشواز علی براتی ایرانسل پخش آنلاین

کد آوای انتظار علی براتی همراه اول

کد راینواز رایتل علی براتی

 

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی