اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز آخ تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را ایوان بند همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ آخ تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را با صدای ایوان بند برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

آهنگ پیشواز نوش جان ایوان بند را آنلاین شنیده و انتخاب کنید:

کد پیشواز نوش جان ایوان بند

کد آوای انتظار همراه اول: 27029

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۱۰۰

دانلود

ای عشق منی این تو ای عشق منی این تو این دل رام من این دل رام من

نوش جانت اگر نوش جانت اگر بردی آرام من بردی آرام من

آی نوش جانت اگر رسوا کنی نام من وای چه خوش میشود با تو سرانجام من

یا تو به دامم بکش یا بشو در دام من با تو چه خوش ای وای سرانجام من

آخ تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را دست تو دادم فقط این دل دیوانه را

اشک من این ژاله را شراب صد ساله را آخرین پیاله را آخ تو بزن نوش جان

 

کد پیشواز آخ تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را ایوان بند

کد آوای انتظار همراه اول: 27030

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۱۰۱

دانلود

آخ تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را

دست تو دادم فقط این دل دیوانه را

اشک من این ژاله را شراب صد ساله را

آخرین پیاله را آخ تو بزن نوش جان

کد پیشواز نوش جان ایوان بند - دست تو دادم فقط این دل دیوانه را

کد آوای انتظار همراه اول: 27031

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۱۰۲

دانلود

همه دار و ندارم به دستت برسد این دل بی قرارم به دستت برسد

نامه بر باد نوشتم به دستت برسد کاش دست سرنوشتم به دستت برسد

آخ تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را دست تو دادم فقط این دل دیوانه را

اشک من این ژاله را شراب صد ساله را آخرین پیاله را آخ تو بزن نوش جان

 

متن کامل آهنگ نوش جان ایوان باند

ای عشق منی این تو ای عشق منی این تو این دل رام من این دل رام من

نوش جانت اگر نوش جانت اگر بردی آرام من بردی آرام من

آی نوش جانت اگر رسوا کنی نام من وای چه خوش میشود با تو سرانجام من

یا تو به دامم بکش یا بشو در دام من با تو چه خوش ای وای سرانجام من

آخ تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را دست تو دادم فقط این دل دیوانه را

اشک من این ژاله را شراب صد ساله را آخرین پیاله را آخ تو بزن نوش جان

تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را دست تو دادم فقط این دل دیوانه را

اشک من این ژاله را شراب صد ساله را آخرین پیاله را که دست تو دادم بنوش

همه دار و ندارم به دستت برسد این دل بی قرارم به دستت برسد

نامه بر باد نوشتم به دستت برسد کاش دست سرنوشتم به دستت برسد

آخ تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را دست تو دادم فقط این دل دیوانه را

اشک من این ژاله را شراب صد ساله را آخرین پیاله را آخ تو بزن نوش جان

تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را دست تو دادم فقط این دل دیوانه را

اشک من این ژاله را شراب صد ساله را آخرین پیاله را که دست تو دادم بنوش

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی