اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز تویی سروناز من ایوان بند همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ تویی سروناز من خانه برانداز من با صدای ایوان بند برای همراه اول و ایرانسلی ها با پخش آنلاین

کد پیشواز سروناز ایوان بند - بزن آتیش به جونم همه چیم ماله توئه

کد آوای انتظار همراه اول: 42848

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۴۴

دانلود

بزن آتیش به جونم همه چیم ماله توئه دل دیوونه پسندم دیگه دنبال توئه

تا به سازت برقصم بزن هرجور دلته بزن آتیش اصلا دل ناقابلته

جوری عاشق تو میشم که بپیچه خبرم جون سالم از این عشق نذاری در ببرم

در به در کردی اما سر و سامانه منی من به قلب تو نشستم تو ولی جان منی

تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم

تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من

 

کد پیشواز تویی زیبا صنم به تو زل میزنم ایوان بند

کد آوای انتظار همراه اول: 42849

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۴۵

دانلود

تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم

تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من

کد پیشواز تویی سروناز من خانه بر انداز من ایوان بند

کد آوای انتظار همراه اول: 42850

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۴۶

دانلود

جوری عاشق تو میشم که نمونه اثرم خوبه تو هر بلایی که بیاری به سرم

تو به اندازه ی دلشوره من زیبایی من به اندازه زیبایی تو در به درم

تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم

تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من

 

متن کامل آهنگ سروناز ایوان بند

بزن آتیش به جونم همه چیم ماله توئه دل دیوونه پسندم دیگه دنبال توئه

تا به سازت برقصم بزن هرجور دلته بزن آتیش اصلا دل ناقابلته

جوری عاشق تو میشم که بپیچه خبرم جون سالم از این عشق نذاری در ببرم

در به در کردی اما سر و سامانه منی من به قلب تو نشستم تو ولی جان منی

تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم

تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من

تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم

تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من

جوری عاشق تو میشم که نمونه اثرم خوبه تو هر بلایی که بیاری به سرم

تو به اندازه ی دلشوره من زیبایی من به اندازه زیبایی تو در به درم

تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم

تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من

تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم

تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی