اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز زیبای چهل گیس ایوان بند برای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ زیبای چهل گیس این چشمای با صدای ایوان بند برای همراه اول و ایرانسلی ها با امکان پخش آنلاین صوت پیشواز

کد پیشواز ای جان لیلی میخوامت خیلی ایوان بند

کد آوای انتظار همراه اول: 95455

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۷۷۴

دانلود

ای جان لیلی میخوامت خیلی هر چی بی طاقتم به تو بد عادتم تو به من بی میلی

ای تو ماه از من جون بخواه از من میدونم غلطه ولی خاصیت عشقه واست مردن

عاشق نبودی دلت هری بریزه واسه اون که عزیزه نفست بره راحت

 

کد پیشواز عاشق نبودی دلت هری بریزه ایوان بند

کد آوای انتظار همراه اول: 95503

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۷۷۵

دانلود

عاشق نبودی دلت هری بریزه واسه اون که عزیزه نفست بره راحت

عاشق نبودی که این حالو بدونی اینکه حتی بمونی دلم تنگ بشه واست

کد پیشواز زیبای چهل گیس ایوان بند

کد آوای انتظار همراه اول: 95579

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۷۷۶

دانلود

زیبای چهل گیس این چشمای خیس شد هوایی تو به زیبایی تو مگه میرسه زورم

تا خاطرخواتم هی کیش و ماتم ازم دوری نکن دلم نازکه چون عاشقم اینجورم

عاشق نبودی دلت هری بریزه واسه اون که عزیزه نفست بره راحت

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی