اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز آهنگ خدایا علیرضا روزگار همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ خدایا عاشقم کرد با صدای علیرضا روزگار برای ایرانسل و همراه اول

کد آوای انتظار آهنگ خدایا علیرضا روزگار با پخش آنلاین

کد پیشواز خدایا عاشقم کرد با صدای علیرضا روزگار

کد آوای انتظار همراه اول: 30469

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: 5513988

دانلود

خدایا عاشقم کرد و کنار من نمیمونه

داره دل میکنه میره بهم میگه پشیمونه

خدایا عاشقم کرد و حالا از بودنم سیره

دلی که عاشق من بود حالا یه جای دیگه‌ای گیره

خودش با من نمیمونه میگه تقدیر ما اینه

میذاره گردن قسمت گناهش رو نمیبینه

چه حالی دارم این شبها چه روزای بدی دارم

آهای تقویم پرپاییز ازت بیزار بیزارم

متن کامل آهنگ خدایا علیرضا روزگار

خدایا عاشقم کرد و کنار من نمیمونه

داره دل میکنه میره بهم میگه پشیمونه

خدایا عاشقم کرد و حالا از بودنم سیره

دل بیرحم اون حالا یه جای دیگه‌ای گیره

خودش با من نمیمونه میگه قسمت ما اینه

میذاره گردن تقدیر گناهش رو نمیبینه

چه ساله نحسی امسال چه روزای بدی دارم

آهای تقویم پرپاییز ازت بیزار بیزارم

تو تعبیر کدوم خوابی کدوم کابوس بی‌ پایان

چقدر دل میبری ساده چقدر دل میکنی آسون

کدوم مهمون ناخونده منو از قلب تو رونده

نگاتو کی ازم دزدید دل من رو کی سوزونده

خودش با من نمیمونه میگه قسمت ما اینه

میذاره گردن تقدیر گناهش رو نمیبینه

چه ساله نحسی امسال چه روزای بدی دارم

آهای تقویم پرپاییز ازت بیزار بیزارم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی