اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز علاقه خاص بهنام بانی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ علاقه خاص با صدای بهنام بانی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز دوست دارم تو رو جز من کی میشناسه بهنام بانی

کد آوای انتظار همراه اول: 92655

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۰۸۲

دانلود

دوست دارم تو رو جز من کی میشناسه

دوست دارم مث من کی روت حساسه

دوست دارم تورو بی حد و اندازه دوست دارم ...

آخه من دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

 

کد پیشواز دوست دارم مث من کی روت حساسه بهنام بانی

کد آوای انتظار همراه اول: 92656

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۰۸۳

دانلود

از اتاقت هنوز دارم میشنوم صدای تورو

کی میتونه برام تو قلبم بگیره جای تورو

عطرت پیچیده همه جای خونه ببین شدم دیوونه

عکسای تو اینجاس هنوز یه علاقه ی خاص بین ماست هنوز

دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

دوست دارم مث من کی روت حساسه

دوست دارم تورو بی حد و اندازه دوست دارم ...

آخه من دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

کد پیشواز حسی که داره به دلم میگه بهنام بانی

کد آوای انتظار همراه اول: 92657

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۰۸۴

دانلود

حسی که داره به دلم میگه خوشبختی نزدیکه عاشقیه

حسی که باعث این آشوبه وقتی حالم خوبه عاشقیه

دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

دوست دارم مث من کی روت حساسه

دوست دارم تورو بی حد و اندازه دوست دارم ...

آخه من دوست دارم تورو جز من کی میشناسه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی