اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز نرو رد شو از دل سادم بهنام بانی همراه اول و ایرانسل

کد پیشواز آهنگ نرو رد شو از دل سادم با صدای بهنام بانی برای همراه اول و ایرانسلی ها با امکان پخش آنلاین

کد پیشواز نرو رد نشو از دل سادم بهنام بانی

کد آوای انتظار همراه اول: 92669

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۰۹۴

دانلود

نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم

نرو لعنتی اشک یه مردو نریز

نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من

نرو لعنتی هیچکی شبیه تو نیست

 

کد پیشواز بسمه هرچی تنها شدم بهنام بانی

کد آوای انتظار همراه اول: 92670

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۰۹۵

دانلود

بسمه هرچی تنها شدم شکستم دیگه بسمه

دلمو بازی نمیدم دیگه بسمه تنهایی بزار حس کنم اینجایی

تو که میدونی هنوزم زخمه دلم

تو بری همه چی داغونه همه چی منی دیوونه

چجوری جداییتو بفهمه دلم

نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم

نرو لعنتی اشک یه مردو نریز

کد پیشواز نرو لعنتی اشک یه مردو نریز بهنام بانی

کد آوای انتظار همراه اول: 92671

دانلود

چی به روز تو اومده آخه بگو پس علاقه و عشق تو کو

چرا اینقدر سردی باهام

بخاطر من بگو اونکه دل تو رو برده کیه

بگو فرقی که داره چیه تو چرا بد کردی باهام

نرو رد نشو از دل سادم نرو من که اجازه ندادم

نرو لعنتی اشک یه مردو نریز

نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من

نرو لعنتی هیچکی شبیه تو نیست

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی