اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز یکی هست مرتضی پاشایی همراه اول و ایرانسل با پخش انلاین

کد آهنگ پیشواز یکی هست با صدای مرتضی پاشایی برای همراه اول و ایرانسل

کد آوای انتظار یکی هست مرتضی پاشایی با پخش آنلاین

کد پیشواز یکی هست تو قلبم با صدای مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول: 30880

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: 3313225

دانلود

یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون مینویسم و اون خوابه

نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بیتابه

یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدمه این دل دیوونه

یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه

یه روز همین جا توی اتاقم یه دفعه گفت داره میره

چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره

گریه میکردم درو که می بست میدونستم که میمیرم

متن کامل آهنگ یکی هست مرتضی پاشایی

یکی هست توو قلبم که هر شب واسه اون مینویسم و اون خوابه

نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه

یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدمه این دل دیوونه

یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه

یه روز همینجا تووی اتاقم یه دفعه گفت داره میره

چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره

گریه میکردم درو که می بست میدونستم که میمیرم

اون عزیزم بود نمیتونستم جلوی راهشو بگیرم

میترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها

خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکَنم اینجا

سکوته اتاقو داره میشکنه تیک تاک ساعت رو دیوار

دوباره نمیخواد بشه باور من که دیگه نمیاد انگار

میترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها

خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکَنم اینجا

سکوته اتاقو داره میکشنه تیک تاک ساعت رو دیوار

دوباره نمیخواد بشه باور من که دیگه نمیاد انگار

یه روز همینجا تووی اتاقم یه دفعه گفت داره میره

چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره

گریه میکردم درو که میبست میدونستم که میمیرم

اون عزیزم بود نمیتونستم جلوی راهشو بگیرم

یکی هست توو قلبم که هر شب واسه اون مینویسم و اون خوابه

نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه

یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیوونه

یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی