اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز دل نکن آخه دلم به مو بنده بهنام بانی همراه اول و ایرانسل

کد پیشواز آهنگ دل نکن آخه دلم به مو بنده با صدای بهنام بانی برای همراه اول و ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین صوت هر پیشواز

کد پیشواز دل نکن بهنام بانی

کد آوای انتظار همراه اول: 29245

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۳۴۲

دانلود

نه نرو دیوونم نکن نرو داغونم نکن نرو عشق تو هنوز تو دلمه

نه نگو اینجور بهتره داره رنگم میپره داری تنهام میذاری مثل همه

دل نکن آخه دلم به مو بنده بری دیگه لبام نمیخنده

مگه آدم از عشقش انقد ساده رد میشه

 

کد پیشواز بهنام بانی دل نکن آخه دلم به مو بنده

کد آوای انتظار همراه اول: 29246

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۳۴۳

دانلود

دل نکن آخه دلم به مو بنده بری دیگه لبام نمیخنده

مگه آدم از عشقش انقد ساده رد میشه

آروم آروم اومدی به دلم نشستی تو منو مثل همه شکستی تو

مگه کسی که انقد عاشق بوده بد میشه

کد پیشواز بهنام بانی آروم آروم اومدی به دلم نشستی

کد آوای انتظار همراه اول: 29247

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۳۴۴

دانلود

چجوری میتونی انقد عوض شی آخه دلت بگو خسته شد از چی

منی که با همه خوب و بدت ساختم

چجوری دلت میاد بری ساده بگی که مثل تو واسم زیاده

منو کی از چشمای تو انداخته

دل نکن آخه دلم به مو بنده بری دیگه لبام نمیخنده

مگه آدم از عشقش انقد ساده رد میشه

آروم آروم اومدی به دلم نشستی تو منو مثل همه شکستی تو

مگه کسی که انقد عاشق بوده بد میشه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی