اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز آهنگ گل بانو میزنم من جلو چشمات زانو رضا شیری برای ایرانسل

کد آهنگ پیشواز گل بانو میزنم من جلو چشمات زانو با صدای رضا شیری برای ایرانسل

کد اوای انتظار آهنگ گل بانو رضا شیری با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ گل بانو با صدای رضا شیری قطعه شماره 1

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۸۸۶

دانلود

گل بانو میزنم من جلو چشمات زانو

دوباره میزنه باز نم نم بارون

گل بانو جان گل بانو

آخ بمیرم واسه پیچ و تاب موهات گل بانو

واسه اون طرز خنده هات گل بانو

گل بانو جان گل بانو

 

کد پیشواز آهنگ میدونی که من یه دندم درو رو همه میبندم رضا شیری از آهنگ گل بانو قطعه شماره 2

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۸۸۷

دانلود

میدونی که من یه دندم درو رو همه میبندم

هر جا حرف عشقت باشه به علاقه‌شون میخندم

میدونی که من یه دندم درو رو همه میبندم

هر جا حرف عشقت باشه به علاقشون میخندم

کد پیشواز دلبر نابم من تو عذابم رضا شیری از آهنگ گل بانو قطعه شماره 3

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۸۸۸

دانلود

دلبر نابم من تو عذابم

وقتی دوری می‌کنی از این دیوونه

دار و ندارم من تورو دارم

تو بمون برام می‌خوام هیشکی نمونه

میدونی که من یه دندم درو رو همه می‌بندم

هر جا حرف عشقت باشه به علاقه شون می‌خندم

 

کد پیشواز ایرانسل گل بانو رضا شیری پخش آنلاین

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی