اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز مغرور جذاب زیبای خوشگل مسعود صادقلو همراه اول و ایرانسل

کد پیشواز زده بارون تو اون صورت ماهت با صدای مسعود صادقلو برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کدها به محض انتشار در اپراتورها اضافه خواهد

 

کد آهنگ پیشواز مغرور جذاب زیبای خوشگل مسعود صادقلو

 

مجموعه کامل کدهای پیشواز مسعود صادقلو

 

متن آهنگ زده بارون مسعود صادقلو

زده بارون به اون صورت ماهت

یه کمی خیس شدن موهای صافت

سر زبون دارم؛ ولی تورو که میبینم
مست چشمات میشم؛ ساکت میشینم!

دل به دل راه داره جذابی عشقم

آرزوم اینه باشی جلو چشمم!

دل به دریا زدم عاشقم عشقم

اینجوری نکن با دلم هی نزن چشمک
مغرور جذاب! زیبای خوشگل!
چشمات درشته؛ قلبم تو مشتت!

زده بارون به اون صورت ماهت؛ یه کمی خیس شدن موهای صافت…

سر زبون دارم؛ ولی تورو که میبینم…
مست چشمات میشم؛ ساکت میشینم!

دل به دل راه داره جذابی عشقم؛ آرزوم اینه باشی جلو چشمم!
دل به دریا زدم عاشقم عشقم؛ اینجوری نکن با دلم هی نزن چشمک…

مغرور جذاب! زیبای خوشگل!
چشمات درشته؛ قلبم تو مشتت!

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۷)

  1. وجیهه ذاکر

    پس کی کدش میاد اهنگش بیسته زده بارون به اون صورت ماهت هر چی اهنگشا گوش کنی کمه بیسته

  2. عالللللللللللللللللللللی هرچی بگم کم گفتم توروخدا پیشواز ایرانسلشو بزارید🙏🙏🙏

  3. لطفا اهنگ پیشواززده بارون مسعودصادقلوهمراه اول ودرست کنیدلطفا محشررررررره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی