اینستاگرام نوحه باران

کد آهنگ پیشواز دورهمی مسعود صادقلو همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ دورهمی با صدای مسعود صادقلو برای سرویس آوای انتظار همراه اول و ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین صوت هر پیشواز

کد پیشواز دورهمی مسعود صادقلو - امشب از اون شباس همه جا حرف ماست

کد آوای انتظار همراه اول: 14552

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۲۹۸

دانلود

بارون بارونه پیش من میمونه معتاد همیم عاشق و دیوونه
با تو میدونی جمعمون جمعه چقد خوبه حال همه

قرصه دلت وقتی داری منو زبونم گرفت تو بگیر حرفمو
امشب بهترین شب برامونه دیگه روی ابرا جامونه

امشب از اون شباست ببین جمعمون رو هواست
همه چی به کام من و تو همه حالشون مث ماس

امشب از اون شباس گیجیمو بی حواس پس بگو دورمون جمع شن
امشب از اون شباس همه جا حرف ماست دور نشو بمون از من

 

کد پیشواز دورهمی مسعود صادقلو - امشب از اون شباست ببین جمعمون رو هواست

کد آوای انتظار همراه اول: 14553

دانلود

امشب از اون شباست ببین جمعمون رو هواست
همه چی به کام من و تو همه حالشون مث ماس

امشب از اون شباس گیجیمو بی حواس پس بگو دورمون جمع شن
امشب از اون شباس همه جا حرف ماست دور نشو بمون از من

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی