اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز خاص بودیم مسعود صادقلو همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ ما دوتایی خاص بودیم با صدای مسعود صادقلو برای همراه اول و ایرانسل با قابلیت پخش انلاین صوت هر پیشواز

کد پیشواز خاص بودیم مسعود صادقلو

کد آوای انتظار همراه اول: 42754

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۳۴۹

دانلود

شب من بارون چشم من بی خوابو حال داغون یه چیزی بی تو کمه

خنده هام رفتن لحظه هام تلخن و بازم از من تورو میپرسن همه

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

 

کد پیشواز خاص بودیم مسعود صادقلو - مث یه دیوونم وقتی از تو دورم

کد آوای انتظار همراه اول: 42753

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۳۵۰

دانلود

من که پشیمونم تورو نمیدونم

مث یه دیوونم وقتی از تو دورم

بگو چطوری تورو برگردونم

کد پیشواز خاص بودیم مسعود صادقلو - من که پشیمونم تورو نمیدونم

کد آوای انتظار همراه اول: 42754

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۳۵۱

دانلود

شب من بارون چشم من بی خوابو حال داغون یه چیزی بی تو کمه

خنده هام رفتن لحظه هام تلخن و بازم از من تورو میپرسن همه

من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

 

متن کامل آهنگ خاص بودیم مسعود صادقلو

مث من تنها مث تو اینجا زیاده اما ما دوتایی خاص بودیم
میشنوم حالا اسم ما دوتا پیچیده هرجا ما پر از احساس بودیم
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

شب من بارون چشم من بی خوابو حال داغون یه چیزی بی تو کمه
خنده هام رفتن لحظه هام تلخن و بازم از من تورو میپرسن همه
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی