اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز وابستگی مسعود صادقلو همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ تو وابستگی داری با صدای مسعود صادقلو برای همراه اول و ایرانسلی ها با قابلیت پخش آنلاین صوت هر پیشواز

کد پیشواز وابستگی مسعود صادقلو - تو وابستگی داری و  منم عاشقم این بار

کد آوای انتظار همراه اول: 47993

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۶۷۷

دانلود

تو وابستگی داری و  منم عاشقم این بار

عزیزم من این دردو کشیدم

به یه جایی رسیدم  از این عالم و آدم

به غیر از تو بریدم دیگه دل من رفته برات

شده باز سر به هوات من میمونم پا به پات تا هستم

تویی که هنوزم همونی نمیتونی بی من بمونی

به اون چشمای بارونیت وابستم آره تا هستم

 

کد پیشواز وابستگی مسعود صادقلو - دیگه دل من رفته برات

کد آوای انتظار همراه اول: 47994

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۶۷۸

دانلود

دیگه دل من رفته برات

شده باز سر به هوات من میمونم پا به پات تا هستم

تویی که هنوزم همونی نمیتونی بی من بمونی

به اون چشمای بارونیت وابستم آره تا هستم

کد پیشواز وابستگی مسعود صادقلو - نه هیچکس به جز تو واسم زیبا نیست

کد آوای انتظار همراه اول: 47995

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۶۷۹

دانلود

نه هیچکس به جز تو واسم زیبا نیست

تو چشمات یه رازه که تو دریا نیست

همه میگن عشقی تو این دنیا نیست

بمون تا بدونن که این حرفا نیست

دیگه دل من رفته برات

شده باز سر به هوات من میمونم پا به پات تا هستم

تویی که هنوزم همونی نمیتونی بی من بمونی

به اون چشمای بارونیت وابستم آره تا هستم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی