اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز آروم آروم مسعود صادقلو همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ آروم آروم میره دل من از دست با صدای مسعود صادقلو قابل فعالسازی برای سرویس آوای انتظار همراه اول و سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل با پخش آنلاین صوت پیشواز

کد پیشواز آروم آروم مسعود صادقلو - آروم آروم آروم عشق میره زیر پوستم

کد آوای انتظار همراه اول: 75299

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۸۶۱

دانلود

یه نگاه اینجوری قلب منو کند
یه نگاه با یکم چاشنی لبخند
میخرم با دلم ناز چشات چند
یه نگات راه چشم منو سد کرد
یه نگات با دلم بد جوری بد کرد
منو از رو پل عاشقی رد کرد

آروم آروم آروم میره دل من از دست
همه چی قشنگه آخه حس تو فوق العاده ست
آروم آروم آروم عشق میره زیر پوستم
بچه گونه میگم من با تو خیلی دوستم

 

کد پیشواز آروم آروم مسعود صادقلو - آروم آروم آروم میره دل من از دست

کد آوای انتظار همراه اول: 75300

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۵۸۶۲

دانلود

آروم آروم آروم میره دل من از دست
همه چی قشنگه آخه حس تو فوق العاده ست

آروم آروم آروم عشق میره زیر پوستم
بچه‌گونه میگم من با تو خیلی دوستم

کد پیشواز آروم آروم مسعود صادقلو - من میمونم پای تو میدونم میمونی

کد آوای انتظار همراه اول: 75301

دانلود

من میمونم پای تو میدونم میمونی
تو بیشتر از هرکی تو دنیا مهربونی
تو بهترین فرصت آرامش قلب هردومونی
آروم آروم آروم میره دل من از دست
همه چی قشنگه آخه حس تو فوق العاده ست

آروم آروم آروم عشق میره زیر پوستم
بچه گونه میگم من با تو خیلی دوستم
آروم آروم آروم میره دل من از دست
همه چی قشنگه آخه حس تو فوق العاده ست

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی