اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز اگه بارون بباره مهدی احمدوند همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ اگه بارون بباره با صدای مهدی احمدوند برای سرویس آوای انتظار همراه اول و سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل با پخش آنلاین صوت پیشواز

کد پیشواز اگه بارون بباره مهدی احمدوند

کد آوای انتظار همراه اول: 96006

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۰

دانلود

چشات اوج آرامشه نباشی قلب من

نفس نمیکشه  صدات برام نوازشه

صدات که میزنم برای خواهشه

برای خواهشه میخوام خواهش کنم ازت

همه حواستو به من بدی فقط

 

کد پیشواز مهدی احمدوند اگه بارون بباره یه چندتا دونه

کد آوای انتظار همراه اول: 96007

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۱

دانلود

اگه بارون بباره یه چندتا دونه

چه حالی میشم

خدا میدونه

چه حال خوبی تو قلبامونه

چقدر میخوامت خدا میدونه

کد پیشواز مهدی احمدوند میخوام خواهش کنم ازت

کد آوای انتظار همراه اول: 96008

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۲

دانلود

میخوام خواهش کنم ازت

همه حواستو به من بدی فقط

میخوام تصدقت بشم

فرهاد تیشتم تصورت بشم

تصورت بشم

اگه بارون بباره یه چندتا دونه

چه حالی میشم خدا میدونه

کد پیشواز مهدی احمدوند چشات نقاشیه خداس

کد آوای انتظار همراه اول: 96009

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۳

دانلود

چشات نقاشیه خداس میخواستمت ببین

خدا همینو خواست هوا هوای عاشقاس

زمین از این به بعد بهشت ما دوتاست

بهشت ما دوتاست

اگه بارون بباره یه چندتا دونه

چه حالی میشم خدا میدونه

چه حال خوبی تو قلبامونه

 

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی