اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز آهای عالیجناب عشق ایوان بند برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز آهای عالیجناب عشق فرشته عذاب عشق از ایوان بند برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آوای انتظار اهای عالیجناب عشق با صدای ایوان بند

کد پیشواز آهای عالیجناب عشق با صدای ایوان بند - قطعه شماره 2

کد آوای انتظار همراه اول: 27013

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۰۹۲

دانلود

آهای عالیجناب عشق فرشته عذاب عشق

حریف تو نمیشه این قلب بیتاب عشق

منو دیوانه میخوای تو این جوری خوشی عشق

ولی بازم دمت گرم چه زیبا میکشی عشق

 

کد پیشواز عشق چشم بسته دلو بهت دادم ایوان بند - عالیجناب قطعه شماره 1

کد آوای انتظار همراه اول: 27012

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۰۹۱

دانلود

عشق چشم بسته دلُ بهت دادم

با پای خودم به دامت افتادم

دیگه چی میخوای از جون یه آدم

عشق تو این قهر و آشتی های یه ریزی

بهم میزنی هی مگه مریضی

با این همه باز چه عزیزی

عشق بوسه ای وسط پیشونی

یه زخمی که تا همیشه میمونی

به جون خودت درد بی درمونی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۶)

  1. من پرنیان هستم دوست دارم یک روز با گروه ایوان بند صحبت کنم ولی نشد اگر شما شمارش رو یا آهنگ های رو دارین به من بدین یه رو ز 

  2. من یه لرم تو لرستان اسمم ساراهه عشقم ایوانبده واقعا دوست دارم 

  3. من یه کردم واقعآ آقای ایوانبند صداش خیلی خوبه هروقت صداشو گوش میکنم حس خیلی خوبی بهم دست میده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی