اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز دیوانه رضا بهرام برای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ دیوانه با صدای رضا بهرام برای سیمکارتهای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

آهنگ پیشواز دیوانه رضا بهرام را آنلاین شنیده و در 4 قطعه برای سرویس آوای انتظار همراه اول و سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل فعال کنید

کد پیشواز دیوانه مرا به دست کی سپردی رضا بهرام

کد آوای انتظار همراه اول: 27354

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۹۰

دانلود

دیوانه مرا به دست کی سپردی

دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

 

کد پیشواز در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم رضا بهرام

کد آوای انتظار همراه اول: 27352

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۸۸

دانلود

در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم

با خجالت از چشم تو گلایه کردم

از خود چه بیخود می کند نگاه تو هی میبرد صبر مرا

مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا

کد پیشواز از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم رضا بهرام

کد آوای انتظار همراه اول: 27353

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۸۹

دانلود

از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم

دریا بشی زیبای من غرقه نگاهت میشوم هی

مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست

من که به تو رو میزنم تنها به شوقه دیدنه تو

دیوانه مرا به دست کی سپردی

دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

کد پیشواز دیوانه رضا بهرام

کد آوای انتظار همراه اول: 27355

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۹۱

دانلود

این عشق شد زندان من این درد شد درمان من رویای تو پایان ندارد
قلبم بلند پرواز شد از چشم تو آغاز شد ترسی از این طوفان ندارد

از دریا نترسانم که من در قلبه تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرقه نگاهت میشوم هی
مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به شوقه دیدنه تو

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی