اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز آهنگ دوباره سینا سرلک برای ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز دوباره با صدای سینا سرلک برای ایرانسلی ها با پخش آنلاین

کد پیشواز دوباره فکر و خیال تو این دل دیوونه سینا سرلک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۲۵۹

دانلود

دوباره فکر و خیال تو این دل دیوونه
دوباره حال چشای من ابریه بارونه

دوباره خاطره های تو جونمو میگیره
چی بگم از دلی که با عشق تو درگیره

 

کد پیشواز من بعد تو با خودم قهرم سینا سرلک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۲۶۰

دانلود

من بعد تو با خودم قهرم و هر کاری واسه تو کردمو
آخرشم ندیدن چشات چشات

تو رفتی که جا بمونه غمت سخته واسه من رفتنت
حال منو ندیدن چشات چشات

بی تو من همه شب با دل و جان از غم تو میخوانم
عشقت در دل من هستی من با گریه میخوابم

کد پیشواز من جا موندم توو تنهایی سینا سرلک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۲۶۱

دانلود

من جا موندم توو تنهایی
مونده توو دلم حرفایی نیستی اما اینجایی

من بعد تو با خودم قهرمو هر کاری واسه تو کردمو
آخرشم ندیدن چشات چشات

بی تو من همه شب با دل و جان از غم تو میخوانم
عشقت در دل من هستی من با گریه میخوابم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی