اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز عرسک میثم ابراهیمی همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز آهای عروسک جون واسه منه سرگردون با صدای میثم ابراهیمی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

آهنگ پیشواز عروسک میثم ابراهیمی را آنلاین گوش کرده و برای سرویس آوای انتظار همراه اول و یا سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل فعال کنید.

کد پیشواز آهای عروسک جون واسه منه سرگردون میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار همراه اول: 28213

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۶۸

دانلود

آهای عروسک جون واسه منه سرگردون

ناز نکن شبِ منو توئه خوبه حاله دوتامون

تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه

بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی عروسک پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل عروسک میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار عروسک میثم ابراهیمی همراه اول

 

متن کامل آهنگ عروسک میثم ابراهیمی

دستو دلم میلرزه نبینمت یه لحظه لبات اگه بخنده به گریه هام می ارزه
شب شد و گیجو خستم درِ خونتون نشستم سوگولی یه نگاه کن من به ساز تو برقصم

نگو دیره نه نگو دیره دله من آروم نمیگیره آخه بگو تویه دله من کی میتونه جاتو بگیره

تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن شبِ منو توئه خوبه حاله دوتامون
آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن شبِ منو توئه خوبه حاله دوتامون

تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

 

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی