اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز توهم میثم ابراهیمی برای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ توهم با صدای میثم ابراهیمی برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین

کد پیشواز توهم میثم ابراهیمی در سه قطعه و با پخش آنلاین برای سرویس آوای انتظار همراه اول و سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل ارائه شده است.

کد پیشواز توهم زدم که فکر میکردم دارمش میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار همراه اول: 28198

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۵۲

دانلود

این دلم باورش نمیشه اون رفت آخرش

توهم زدم که فکر میکردم دارمش

 

کد پیشواز توهم میثم ابراهیمی بی رحمی با دله منو تو نمیفهمی

کد آوای انتظار همراه اول: 28197

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۵۱

دانلود

بی رحمی با دله منو تو نمیفهمی

نه دیگه حال منو میمیرم

بگی پیشه کی خوبه حالت

یه خیابونو یاد تو زیر نمه بارونو

داره می کُشه منه داغونو

تو که نیست عینه خیالت

تنهایی میزنم تو قلبه این تنهایی

یه کاری کن بذار حس کنم هنوز اینجایی

کد پیشواز توهم میثم ابراهیمی - تنهایی میزنم تو قلبه این تنهایی

کد آوای انتظار همراه اول: 28199

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۵۳

دانلود

تنهایی میزنم تو قلبه این تنهایی

یه کاری کن بذار حس کنم هنوز اینجایی

دلم باورش نمیشه اون رفت آخرش

توهم زدم که فکر میکردم دارمش

دلم باورش نمیشه اون رفت آخرش

توهم زدم که فکر میکردم دارمش

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی