اینستاگرام نوحه باران

کد پیشواز دیوونه دوست داشتنی علیرضا طلیسچی ایرانسل و همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری با صدای علیرضا طلیسچی برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز دیوونه ی دوست داشتنی علیرضا طلیسچی

کد آوای انتظار همراه اول: 24244

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۶۳۲

دانلود

رفت قلبم ضعف کردم واسه خندت عشقم بس که شیرینی
میخندم دل کندم از همه از قلبم کاشکی ببینی

آخه چشمات دیوونه خونه ست آخه دیوونه دور از تو که نداریم اصلا نمیشه
تو نمیخوای جدا شی تو که یدونه باشی بمونی واسه قلبم همیشه

دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من راضی نشی کاش برم کاش

 

کد پیشواز دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری علیرضا طلیسچی قطعه شماره 2

کد آوای انتظار همراه اول: 24245

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۳۶۳۱

دانلود

از دنیا برام عشقه تو بسه بس هر چیش موند دیگه ماله تو شه نفس
میمیرم که تو دیوونگی کنی آخر این دلو دیوونه میکنی

دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من راضی نشی کاش برم کاش

کد پیشواز علیرضا طلیسچی دیوونه دوست داشتنی قطعه شماره 3

کد آوای انتظار همراه اول: 24246

دانلود

دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من راضی نشی کاش برم کاش

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی